Gooby Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Problem nummer 1. Du ser ikke tryne til dama med mindre dere er gift Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg tenner i allefall ikke på brune jenter. 1 Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg tenner på alle raser, sorte (med unntak av aboginere), brune, gule, røde, hvite, bare de er slanke og sexy. Og jeg har hatt omgang med dem alle. Og fler til, men da ikke nevnt med fargekoder. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Nei det kunne jeg faktisk ikke. Er ikke rasist, men de er rett og slett ikke min type for å innlede et romantisk forhold med. Lenke til kommentar
Oval Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 ulike folk har jo ulik personlighet da det er jo ikke sånn at personlige egenskaper er koblet til hudfargen uansett - det er jo bare fargestoff! 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg tenner i allefall ikke på brune jenter. Hva mener du med brune egentlig? Jeg syns Jessica Alba, Eva Longoria etc. er flotte damer, men ikke Rihanna, Zoe Saldana osv.... Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 8. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2013 Kva? Har TS bytt kjønn sidan sist? Det har eg ikkje fått med meg. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 9. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2013 jeg vet ikke er så lei av å være brun/neger. Anonym poster: 5fbf1b5b13481445a139134dbd47a977 Dette gjør meg uendelig trist. Lenke til kommentar
Flytendekork Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Hvis mannen elsker meg og først og fremst har en personlighet jeg elsker så er alt i boks for min del. Hvis mannen derimot så ut som Goobys profilbilde ville jeg vært mer reservert. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg tror jeg kunne like en brun/neger, men sjansen er lav. Det som er viktigere er at personlighetene våres passer. Min erfaring er at de fleste slike jenter er mest interesert i klær og kjendiser og lite interesert i mer seriøse emner. I tilegg er det viktig for meg at en jente er slank, noe mange svarte jenter ikke er. Ergo, jeg tror det er lite sannsynlig. I tilegg har jeg allerede en kjæreste. Endret 12. mars 2013 av Camlon Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Svarer som en over her skreiv; at han ikke tenner på brune damer. Jeg er da selv kvinnfolk, og kan si det samme ang. brune menn. Har ingenting imot de med farge, overhodet ikke, men jeg tenner ikke på de. Har ihvertfall ikke møtt noen jeg finner attraktiv på det området enda.. Men hvem vet? Det er da kun meg.. Tror der er mange norske kvinnfolk som ikke har noe problem med å skaffe seg en brun mann. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Lakristroll = eksotisk og spennende for norske kvinner. Er dog oftest bare for moro, da det er for tabu å være i forhold med etniske. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2013 Personlighet og ikke minst kultur er viktigere enn hudfarge i mine øyne. Sålenge personen verdsetter de samme verdier som den vanlige nordmann så er ikke hudfarge noe hinder for meg iallefall. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg tar ikke hensyn til hudfarge i valg av kjæreste. Anonym poster: 3fe4758b30e6f7d0b39afbc1fd484d01 2 Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Kjenner en fyr med målsetning om å ha kjærester fra alle de ulike kontinentene. Det er igjen litt sprøtt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå