Gå til innhold

Guide: Streaming på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt overrasket over at dere ikke nevner Altibox Chill, som er inkludert i Altibox' tv-pakke. Det minner litt om "Go", og er tilgjengelig på de fleste iOS enheter.
Liten presisjon: Chill er IKKE inkludert i tv-pakken. Det koster 79,- pr. mnd. ekstra. Du MÅ derimot ha grunnpakken for TV for å kunne kjøpe tjenesten for 79,- pr. mnd.

 

Er gratis om du bruker det i hjemmenettverket ut fra det jeg skjønte og du må betale om du skal ha tilgang over hele fjøla...

Lenke til kommentar

HBO og 5.1 lyd har jeg heller ikke sett noe til - selv ikke på siste generasjon smart-tv (8005-serien). Support hos HBO har ikke klart å gi noe svar på dette heller, fikk beskjed om at de skulle gi tilbakemelding før jul. Ikke hørt noe ennå. Forøvrig påstod de veldig hardnakket at det var 5.1 lyd.... hvordan man skulle få den var uklart. Det måtte også være problem med mitt utstyr, selv om Netflix på samme smart-tv og forsterker gir 5.1 lyd uten problem ;)

Lenke til kommentar

Fikk tilbud,via Spotify, om 2 måneders prøvetid på viaplay

Virker som en grei tjeneste til en grei pris

Ikke full HD, men så takler ikke linjen min det heller da

Kvaliteten er bra nok for meg så hviss jeg ikke har sett ferdig alle filmen i løpet av 2 måneder...

Er jo bare 79 kroner i måneden, mindre enn spotify

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...