Gå til innhold

Anmeldelse: Ni No Kuni: Wrath of the White Witch (PS3)


Anbefalte innlegg

Da har jeg spilt endel og det jo for vanskelig og irriterende. Er et slikt spill der du må gjøre det samme om igjen og om igjen, grinde litt og gjøre det samme for å klare det. Det gidder ikke jeg, men sikkert fin for de som like sånt. Bossene har ikke vært så vanskelig, men alle disse små monstrene du treffer underveis, som man ikke kan unngå å streife borti uansett om man prøver (vil bare følge historien) er ofte for vanskelig, og da må man begynne på nytt igjen og igjen og gjøre det samme på nytt flere ganger, gidder ikke sånt. Og om du vil fortsette, og ikke gå tilbake til start, tar de 10% av pengene dine hver gang

 

Men sikkert mange som elsker akkurat dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt endel og det jo for vanskelig og irriterende. Er et slikt spill der du må gjøre det samme om igjen og om igjen, grinde litt og gjøre det samme for å klare det. Det gidder ikke jeg, men sikkert fin for de som like sånt. Bossene har ikke vært så vanskelig, men alle disse små monstrene du treffer underveis, som man ikke kan unngå å streife borti uansett om man prøver (vil bare følge historien) er ofte for vanskelig, og da må man begynne på nytt igjen og igjen og gjøre det samme på nytt flere ganger, gidder ikke sånt. Og om du vil fortsette, og ikke gå tilbake til start, tar de 10% av pengene dine hver gang

 

Men sikkert mange som elsker akkurat dette.

 

uffda:( jeg som gledet meg så mye til dette spillet. synd det ble så dårlig:(

Lenke til kommentar

uffda:( jeg som gledet meg så mye til dette spillet. synd det ble så dårlig:(

 

Bare ignorer han, det han sier er bare tull.

 

1. Spillet endrer seg hele tiden og skifter spilleregler rett som det er.

2. Liker du ikke å bråke med monstre så kan du bruke en mengde spells eller skills for å unngå dette, f. eks. spamme "search treasure" i et område vil få monstrene til å stoppe opp mens du kan løpe videre. (Får det av gutten med grønt hår.)

Videre så vil "trashmobs" automatisk løpe VEKK fra deg når du er sterk nok.

3. Save før vanskelige kamper så slipper du faktisk å miste 10% av pengene dine ved å bare reloade.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...