Gå til innhold

Hazard vs ballgutten

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får se hvor biased FA egentlig er nå da. Husker sist gang en fransktalende spiller sparket til noen som ikke var involvert i banespillet. Spent på å se om det blir 8 måneder på Hazard også, eller om FA er inkonsekvente (her vet jeg vel strengt tatt svaret).

Han ballgutten er jo involvert i spillet. Han drøyer tiden. I tillegg så kan du virkelig ikke mene de situasjonene er identiske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at du var klar på at Mikel hadde all rett til å gå til angrep på Clattenburg, dersom dommaren hadde uttrykt seg rasistisk, så burde vel ikkje Cantona-situasjonen vere så ille heller vel?

Skrevet
Pat Nevinon claims Sky Sports repeated showing of angle showing Hazard kick was a low blow on #ChelseaTV

Ja, hele hendelsen er selvfølgelig Sky Sports sin feil. Hva er det med disse dårlige taperne?

Skrevet

Nå såg ikke eg kampen, men drøyde han hele tiden? For på klippene eg har sett er det ikke nok til å tilte. Etter min mening har ikke Hazard noe med å blande seg i det hele. Det er swansea sin ball.

Med tanke på at du var klar på at Mikel hadde all rett til å gå til angrep på Clattenburg, dersom dommaren hadde uttrykt seg rasistisk, så burde vel ikkje Cantona-situasjonen vere så ille heller vel?

Emils mener at er man involvert i spillet skal man tåle det meste.

Og involvert i spillet er man når det passer Emils best.

Skrevet

Nå tok jeg feil i Mikel saken da så. Jeg trodde Clattenburg hadde sagt noe til Mikel som var rasistisk.

Skrevet

Haha, tidenes kommentar! Det er i stunder som dette jeg elsker sider som facebook, Twitter, osv.

Best thng 2 do is call d match officials n get swansea fined or even sued 4 matchfixin'

Skrevet

Nå tok jeg feil i Mikel saken da så. Jeg trodde Clattenburg hadde sagt noe til Mikel som var rasistisk.

hva har det med saken å gjøre? Du mener jo uansett at hadde han sagt noe var det fritt fram for Mikel?

Skrevet

Han ballgutten er jo involvert i spillet. Han drøyer tiden. I tillegg så kan du virkelig ikke mene de situasjonene er identiske?

Nei, de er nok ikke like når jeg får tenkt meg om. Hazard sparket et barn. Avskyelig.

Skrevet
South Wales police investigating incident involving Eden Hazard and ball boy following complaints.

Gleder meg til å høre intervjuet med Rafa. Garantert gullkorn.

Skrevet

hva har det med saken å gjøre? Du mener jo uansett at hadde han sagt noe var det fritt fram for Mikel?

Jeg har vel aldri sagt det? Jeg sa jeg forsto at Mikel ble forbannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...