Gå til innhold

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal spille...


Anbefalte innlegg

Har Xbox og PC(570gtx, i7, 24gb).

 

Kommer til å ha fri en stund fremover og vil gjerne finne et spill.

 

Skyrim var helt konge, problemet var i begynnelsen da det kræsjet og jeg ble for glad i cheats. Syns også det er vanskelig å få til noe som "magiker", fordi warrior var helt sinnsykt i forhold.

 

WOW elsket jeg bare som det da det kom ut og første exp. Nå orker jeg bare ikke mer. Sluttet fordi jeg var rouge og ble lei fordi ingen trengte rouges.

 

Prøvde meg på nytt med La Noir, men jeg syns det blir veldig repeterende. Grafikken er utrolig bra, men har det desverre bare til PC og 16:10 skjerm, spillet går i 16:9, det ødelegger mye.

 

RDR ble alt for kjedelig.

 

Far Cry 3 virker ekstremt kjedelig, BF 3 er litt moro, men er ikke glad i FPS.

 

SWAT 4, har jeg spilt om 5-6 ganger, men det har ikke kommet ut noe lignende.

 

Cities XL og Simcity har jeg slitt musen og hjernen ut på.

 

Hovedsakelig spilt mye indie, men vanskelig å finne noe nytt. Minecraft har jeg spilt gjentagende, men blir lei.

 

MMORPG hadde vært noe, men det meste går på at man kan kjøpe seg frem og det er ikke noe for meg. Aner i allefall ikke hvilken MMORPG i såfall. Forslag?

 

Har ikke hatt muligheten til å prøve Diablo 3(takk Blizzard), men folk har sagt at det er monotomt og kjedelig. Bare grinding.

 

Borderlands 2 frister overhode ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter Path of Exile. Det er noe av det beste jeg har spilt innen ARPG-sjangeren, og som sagt tidligere i tråden er det gratis. Slettes ikke verst. :)

 

Trenger du et MMO anbefaler jeg Rift. Er litt usikker på om du må betale for klienten, men du kan spille det gratis opp til level 20 med svært få begrensninger av betydning. Etter det må du nok betale månedsavgift, men du vet i det minste da om du synes det er verdt det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Har du prøvd livet? Ikke så utrolig fett, men det er helt greit liksom. Toppgrafikk og føles veldig ekte, men du får ikke lagre om du skulle prøve noe farlig/dristig og gå tilbake hvis du mislykkes, og dersom du dør så gjenoppstår du ikke (kommer an på livssyn).

 

Gi det et forsøk.

 

Fortell meg hva du syns etter et par uker, ok?

 

Hvis du syns det bare er tull og tøys og aldri noe skyting og dreping non-stop action fra start til slutt, så kan du jo alltids prøve en blandeversjon. Halvt liv og halvt GTA. Jeg kaller det half 'n' half.

 

Men ikke klag til meg når du blir gruppevoldtatt i dusjen på Ila av David Toska og gjengen hans.

 

Morn'a!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg pleier å anbefale Spellforce (nr. 1), med Order of Dawn, Breath of Winter og Shadow of The Phoenix - spillene er en blanding av RPG og RTS.

http://www.amazon.co...D/dp/B003EYV6Y8

 

Men vennligst ignorer dårlig voiceacting (innlevelsen er ikke alltid på topp), og det er noen bugs, men ingen alvorlige med mindre du leter dem opp.

 

Edit:

Det kom ikke frem i linken over, men dette er offline (utrolig i våre dager) singleplayer.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...