Gå til innhold

GTA V kommer kanskje til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv skal jeg ha GTA 5 på både Xbox 360 og PC..

Samtidig som jeg har lyst til å spille GTA 5 med full grafikk og høyere 'frames per second' på PC, så vil jeg fortsatt ha muligheten til å sette meg ned i sofaen på stua og spille GTA 5 med kompiser. (og Xbox Live, siden jeg har flere kompier med Xbox 360 enn med PC som drar GTA 5)

Lenke til kommentar

Det kommer nok sikkert en PC versjon, men det vet uannsett ikke Amazon en dritt om.

 

Dette har skjedd gjentatte ganger fra Amazon og andre nettsider, å legge ut spill som aldri kommer. Informasjonen er verdiløs, for Amazon sitter ikke på noen informasjon om en PC-versjon uannsett.

 

Jeg tipper vi vil se en PC-versjon innen jul 2013(med tanke på GTA IV), den vil neppe bli annonsert før etter releasen av konsollversjonen. Uannsett er alle nettsider som legger ut forhåndsalg av spillet før Rockstar selv annonserer det, full av bullshit.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Rockstar har vel allerede sagt at det ikke kommer, muligens lenge etter. Hvis dem kunne gjøre det med Red Dead Redemption (Som er verdens beste spill i historien) så kan dem nok gjøre det med GTAV også.

Skulle jo tro dem la ut Red Dead Redemption til PC med tanke på all salget men dem gjorde ikke det.

Lenke til kommentar

Rockstar har vel allerede sagt at det ikke kommer, muligens lenge etter. Hvis dem kunne gjøre det med Red Dead Redemption (Som er verdens beste spill i historien) så kan dem nok gjøre det med GTAV også.

Skulle jo tro dem la ut Red Dead Redemption til PC med tanke på all salget men dem gjorde ikke det.

Kanskje det er grunnen. PC = piratkopiering.

Lenke til kommentar

Er vel ikke garantert før de selv sier det :p

Husk RDR som aldri kom til PC.

 

RDR har aldri vært til PC, og har heller ikke røtter som stammer fra PC. Grunnen til at GTA alltid har kommet til PC er fordi det første spillet i serien opprinnelig stammer fra PC.

 

Kanskje det er grunnen. PC = piratkopiering.

 

Det er nettopp derfor det kommer mye senere. Å lansere en PC-versjon samtidig som konsoll-versjonen er som å grave sin egen grav. Da vil folk droppe konsollutgaven til fordel for en piratkopiert utgave til PC. Først etter at konsollmarkedet er ferdigmelket vil det være trygt å skvise ut det som er igjen av PC-markedet.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...