Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var altså det jeg mente da, det er jo en mod som lastes ned, eller tar jeg feil? At det bare er å join en Wasteland server og that's it? Isåfall så er jo saken grei :)

 

Ja. Du går på Arma II Operation Arrowhead, og på multiplayer. På filter der skriver du inn "Wasteland" på "Mission". Så joiner du server med bra nok ping. Så laster den ned automatisk "mission file" på ca 1600kb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Du går på Arma II Operation Arrowhead, og på multiplayer. På filter der skriver du inn "Wasteland" på "Mission". Så joiner du server med bra nok ping. Så laster den ned automatisk "mission file" på ca 1600kb.

 

Jeg vet hvordan jeg finner fram til Wasteland servere ;) Men ok! Får ta en tur innom noen servere idag :)

Lenke til kommentar

Men med mods som innebærer masse loot, zombier osv + hele spillet. Blir det ikke mer krevende da?

CPU spesielt. På en god Dayz-server har jeg stort sett 15-25 fps ekstra, men de wasteland-servere jeg spiller på er det 60-75 spillere så og si alltid(Sa-matra).

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

30fps er jo aldeles ikke smooth når det kommer til Arma 2? 0.o Man burde jo minst ha 50-60fps, med tanke på at det å kontrollere spilleren og å gå rundt er litt "clumpsy". Kjører selv alt på Very High i 1920x1080 med 70+ FPS :)

 

On-topic: Tror jeg skal skaffe meg Wasteland i dag, har spillt mye DayZ og Wasteland høres spennende ut. Legg meg til på steam: kwillu

alt etter kva ein vandt med det ;) Klarer ikkje å ha lavere enn 40 fps på bf3 før det går til helvette, og 60 fps på cod, mens på arma 2 syns eg 30 fps er heilt greitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...