Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vil spille nå ? :)

Jeg ville gjerne spilt, men har ikke hardware til å spille. Skal ha ny pc så snart jeg har mulighet.

 

Men moren min kom og sa at jeg skulle få 4-5000 helt tilfeldig, så da får jeg visst sponset over halvparten av kostnadene. Har ikke spurt om lov til å kjøpe pcen enda da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit å være independent om man ikke får organisert så mange. Men hvordan fikser man biler? og kan man reloade våpnene på bilene?

Vil si stikk motsatt. Få spillere og opfor/blufor er et godt valg, mange spillere og independent er det beste.

 

Kjøretøy/helis fikses med repairkit eller repairtruck, ammo til våpen får du fra ammotruck(Kjør opp ved siden av ammo/repairtruck og velg fra musehjul-menyen).

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Eg kan sette opp ein 24/7 TS server i neste veke ein gong, ellers går det jo an å bruke skype eller steam, samt ingame.

 

[EDIT 17.jan]

 

Nokon som er med å spele i dag? driver å laster ned arma 2 no! Men lurer på om eg trenger å laste ned arrowhead også? i tilfelle kan eg ikkje spele før om 3 timer.

Endret av eirikol1
Lenke til kommentar

Er det zombier/evt. andre farer enn spillere i wasteland?

Nei, det er ingen zombier, men dersom du velger å dra til en av oppdragene, som består av alt i fra å hente forsyninger sluppet ned med fly til å hente stridsvogner/apc, da vil det som regel vær endel NPC'er der som vil forsvare det du prøver å få tak i ellers er det ingen store farer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...