Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok. Men hva maskinvare trenger man for å kjøre arma 2/DayZ/wasteland? Holder dette til en nogenlunde grei fps? Og hvilket graphics-nivå?

 

8GB RAM

AMD Quad core, A8 vision 3530MX 1.90Ghz

AMD Radeon dual graphics, 6620G

Nok av ledig harddisk.

 

Ikke det beste akkurat, men er det jeg har. Som du ser på specsene, er det mobile. Altså laptop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Men hva maskinvare trenger man for å kjøre arma 2/DayZ/wasteland? Holder dette til en nogenlunde grei fps? Og hvilket graphics-nivå?

 

8GB RAM

AMD Quad core, A8 vision 3530MX 1.90Ghz

AMD Radeon dual graphics, 6620G

Nok av ledig harddisk.

 

Ikke det beste akkurat, men er det jeg har. Som du ser på specsene, er det mobile. Altså laptop.

Det er litt lite dette der, berbar?

 

du vil nokk klare max resolution, men med lavere texture settings.

 

Perosnlig har eg Phenom II x4 980 @3.7 ghz

8 GB ram

GTX 560Ti (vurderer å oppgradere til 7970 matrix)

OCZ Agility 3

 

Kjører det nesten maxa med 30-40 fps, syns 30 fps ser smooth ut i arma2 :)

Lenke til kommentar

 

Det er litt lite dette der, berbar?

 

du vil nokk klare max resolution, men med lavere texture settings.

 

Perosnlig har eg Phenom II x4 980 @3.7 ghz

8 GB ram

GTX 560Ti (vurderer å oppgradere til 7970 matrix)

OCZ Agility 3

 

Kjører det nesten maxa med 30-40 fps, syns 30 fps ser smooth ut i arma2 :)

Jeg skrev jo at det var bærbar over :p Har ikke lov til å kjøpe ny, stasjonær pc... Så jeg må klare meg med denne her. Kjører just case 2 med medium-high grafikk med 28-36 fps.
Lenke til kommentar

Kjører det nesten maxa med 30-40 fps, syns 30 fps ser smooth ut i arma2 :)

 

30fps er jo aldeles ikke smooth når det kommer til Arma 2? 0.o Man burde jo minst ha 50-60fps, med tanke på at det å kontrollere spilleren og å gå rundt er litt "clumpsy". Kjører selv alt på Very High i 1920x1080 med 70+ FPS :)

 

On-topic: Tror jeg skal skaffe meg Wasteland i dag, har spillt mye DayZ og Wasteland høres spennende ut. Legg meg til på steam: kwillu

Lenke til kommentar

30fps er jo aldeles ikke smooth når det kommer til Arma 2? 0.o Man burde jo minst ha 50-60fps, med tanke på at det å kontrollere spilleren og å gå rundt er litt "clumpsy". Kjører selv alt på Very High i 1920x1080 med 70+ FPS :)

 

On-topic: Tror jeg skal skaffe meg Wasteland i dag, har spillt mye DayZ og Wasteland høres spennende ut. Legg meg til på steam: kwillu

 

Du trenger ikke "skaffe" deg Wasteland. Så lenge du har Arma 2 OA, så er du good 2 go.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...