Gå til innhold

Utviklere forsvarer The Walking Dead-spill (PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig er hatet patetisk. At man ikke liker et spill er greit nok det, men at man aktivt går inn for å rakke ned på et spill er for meg helt hinsides. Skulle tro folk hadde bedre ting å gjøre enn det. Må vel være mulig å fokusere på de spillene man liker, i stedet for de man ikke liker. Det vitner om stor mangel på helt grunnleggende sosiale egenskaper.

 

Gjør det? Synes det er svært vanlig å snakke om både ting man liker og ikke liker, det som derimot er en dårlig sosial egenskap er å komme med personkarakteristikker mot folk som mener noe annet enn deg, noe du tilsynelatende liker å gjøre.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør det? Synes det er svært vanlig å snakke om både ting man liker og ikke liker, det som derimot er en dårlig sosial egenskap er å komme med personkarakteristikker mot folk som mener noe annet enn deg, noe du tilsynelatende liker å gjøre.

 

AtW

 

Snakke om noe er ting. Det er noe helt annet å ha en agenda mot spillserier, sjangre eller selskap. Det fremstår bare patetisk og meningsløst.

 

Dette må være det dårligste argumentet jeg noen sinne har hørt. Noen sinne.

 

Overrasker meg ikke, da du er et prima eksempel på sutrekulturen i spillbransjen.

Lenke til kommentar
hmm... løpe hvis man møter på kun 3 zombier... hæ? må være uten våpen det da. håper det kan bli noenlunde likt left4dead, stemningen der var ganske kul
Huff jeg håper på det motsatte. L4D og The walking dead er ikke helt i samme sjanger, selv om de begge handler om zombier.

 

jojo, er jo en helt annen sjanger, l4d er jo ala hack'n slash fps isj. men første gangen man møtte på en witch var ganske creepy. eneste grunnen til at jeg er skeptisk til TWD er fordi vi ikke vil bli introdusert for noe nytt og at man er veik som fy ingame. det er jo et first-person spill, kombinert med sniking vil det funke dårlig... om ikke ala deus ex

Lenke til kommentar

At man ikke liker et spill er greit nok det, men at man aktivt går inn for å rakke ned på et spill er for meg helt hinsides.

 

Trur det er ei særnorsk greie at all kritikk, uansett kor velfortent, kan rekonstruerast som usaklege angrep og "nedrakking". Å kritisere noko krev handling, ein kan ikkje drive "passiv kritikk".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trur det er ei særnorsk greie at all kritikk, uansett kor velfortent, kan rekonstruerast som usaklege angrep og "nedrakking". Å kritisere noko krev handling, ein kan ikkje drive "passiv kritikk".

 

Det er typisk norsk å klage, og det er typisk for gamere å klage. Det sier seg selv at det ikke blir noen god kombinasjon, og det er dette forumet et prima eksempel på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...