Gå til innhold

Anmeldelse: Puddle (Wii U)


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett noen annen som sier dette, så da skal jeg si det. Jeg likte ikke nynorsk og så på det som unødvendig helt til jeg begynte å lese nynorsken her på Gamer. Kanskje det er at det blir skrevet om et tema som jeg synes er spennede, eller kanskje jeg aldri ga nynorsk en ordentlig sjangse, men nå synes jeg språket er nydelig. Mer poetisk enn bokmål om du vil, og når det da samtidig skrives om spill: Da koser jeg meg!

 

Det er jo bare meg selvfølgelig, og det er trist hvis det er flere som ikke makter å forstå det som er skrevet. For min del kunne hele siden vært på nynorsk :D

 

Svært gledeleg å lese!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan ta det hvordan dere vil, og jeg liker Gamer.no, men jeg blir bare irritert av artikler på nynorsk. Jeg velger derfor å ikke lese dem. Slitsomt og undøvendig.

 

Hva grunnen er bryr jeg meg ikke så mye om, jeg bare informerer om at jeg er en del av statestikken som ikke gidder lese artikler på innsausa nynorsk.

 

Kan ikke si jeg vet om annen media som absolutt skal skrive artikler og nyheter på nynorsk. Unødvendig syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...