Gå til innhold

Pebble er rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Har en Pebble på vei selv, men skjønner ikke helt hvorfor da jeg er at den oppfatning at strøm ikke har noe som helst i et armbåndsur å gjøre ;)

Kanskje du innser at du tar feil? ;)

 

Det har irritert meg lenge at klokker, som man alltid går med, ikke har kunnet gjøre noe særlig mer enn å vise tiden. Det har vært noen forsøk på å endre det, men Pebble er det første alternativet som virker "godt nok".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du innser at du tar feil? ;)

 

Det har irritert meg lenge at klokker, som man alltid går med, ikke har kunnet gjøre noe særlig mer enn å vise tiden. Det har vært noen forsøk på å endre det, men Pebble er det første alternativet som virker "godt nok".

 

Neppe. Pebble er artig nok den, og jeg ser for meg at jeg kan komme til å bruke min til trening - men den er for stygg til å gå med til daglig. Blir omtrent like håpløst som å gå med pulsklokke eller ipod nano på reim.

Lenke til kommentar

Pebble er artig nok den, og jeg ser for meg at jeg kan komme til å bruke min til trening - men den er for stygg til å gå med til daglig. Blir omtrent like håpløst som å gå med pulsklokke eller ipod nano på reim.

Jeg bestilte min i klassisk svart. Og som en mann med stil, vil jeg bruke den daglig. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg mottatt Pebblen min, og kan bekrefte at det er en snasen liten sak.

 

Musikkstyring fungerer som den skal, batteritiden er bra og den ser pent ut.

Ladeporten er elegant og grei å ha med å gjøre.

Programvaren er responsiv og jeg liker "flick to light"-funksjonen.

 

Det som ikke fungerer er alt relatert til software. Butikken er ganske tom med kun en lite neve med klokker. Det samme gjelder av standardfunksjoner.

Notification fungerer ikke i det hele tatt og hva som spiller på Spotify dukker ikke opp på skjermen.

Men som Pebbles-gutta har sagt, dette kommer til å bli fikset med tiden, så jeg er ikke beskymret.

 

Alt i alt, jeg er veldig fornøyd. Veldig verdt investeringen på Kickstarter.

Lenke til kommentar

Det som ikke fungerer er alt relatert til software. Butikken er ganske tom med kun en lite neve med klokker. Det samme gjelder av standardfunksjoner.

Notification fungerer ikke i det hele tatt og hva som spiller på Spotify dukker ikke opp på skjermen.

Men som Pebbles-gutta har sagt, dette kommer til å bli fikset med tiden, så jeg er ikke beskymret.

 

Alt i alt, jeg er veldig fornøyd. Veldig verdt investeringen på Kickstarter.

Regner med at min kommer denne uka, gleder meg til det.

 

SDKet er ikke helt ferdig enda, men når det er sluppet så tror jeg vi kommer til å se en eksplosjon over grensesnitt og nye funksjoner. Andelen nerder av de nesten 70.000 backerne er nok relativ høy.

 

Hvis du bruker Android er et tips å installere "Pebble Notifier" for notifikasjoner, du finner det i Google Play. Et annet tips er å følge @Pebble på Twitter, så får man slike tips når de dukker opp. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Meg har hatt pebble nå i ca en måned, koblet opp mot Samsung SIII... Og det fungerer!, du trener to app er. En for å sikre forbindelsen mellom telefon og klokke, og i tillatt pebble notifier som sikrer at meldinger som kommer på mobilen overføres til klokken.. Nå har jeg mobilen stort sett på lydløs, og får vibrasjoner på armen ved oppringning, Mail, sms, alarmer, Facebook mm.. Styring av Spotify via pebble fungerer også uten problemer..

Program for utvikling av flere app er som gjør f. Eks GPS data tilgjengelig, eller evernotes mm er nettopp frigitt så jeg antar meet vil bli mange nye funksjonaliteten etterhvert..

Har hatt den på armen i ca 4 uker nå, og liker den bedre og bedre....

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har forsøkt å bestille direkte fra "getpebble.com" minst 8 ganger med helt korrekte opplysninger, men får beskjed om at postnr. (zip) er feil (både 1500 moss og 1537 moss). Har kontaktet pebbles kontor i Palo Alto CA som ikke finner en løsning.

 

Er det noen som vet hvordan man kan bestille direkte online?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...