Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Z


Anbefalte innlegg

Ser lovende ut. Denne 5" full HD skjermen gjør jo skam på 70 % av dagens PCer som forsatt kjører 1366 x 768.. på 13-15" størrelse...

 

Enig! Utrolig hvordan folk stadig vil ha høyere ppi-er på de håndholdte enhetene sine (selv når det overskrider noe så tullete som 400 ppi), mens de gladelig kjører windows på 1366x768.. Skulle ønske jeg så mer av høyoppløste PC- og TV-skjermer. Spesielt PC der man som kjent får vesentlig mer arbeidsplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, full-HD på en 15" laptop gjør at ikoner og standard størrelse på tekst blir smått. Jeg har gode øyne og setter pris på høy oppløsning, men full HD på en liten skjerm kombinert med Windows (som ikke skalerer i den grad f.eks OsX gjør) så ville nok f.eks min mor rynket på nesen, det veldig smått. Det er nok det som stopper utviklingen mest. Jeg bruker for det meste en ultraportabel (Thinkpad X301) med 1600x900 på 13" og det funker fint.

Trenger jeg fullhd på mobilen? nei, ikke akkurat, men at det er samme oppløsning som 55 tommern i stua er litt kult ;)

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

For min del så blir det for mye fokus på vekt og "tykkelse".

 

Det jeg savner på denne telefonen er trådløs lading, kamera knapp og Vanilla Android..

 

Jeg så en del "first review" av den i går, og hadde egentlig tenkt å bytte ut iPhone til fordel for denne, men jeg har egentlig ombestemt meg..

 

Jeg tror kanskje jeg venter til Nexus 5 kommer. Håper den er vanntett.

Lenke til kommentar

Festlig at du ønsker deg kameraknapp og vanilla Android, når iPhone hverken har kameraknapp eller effektivt interface. ;)

Men er enig på Vanilla Android. SE er så små at jeg tror de hadde tjent på å posisjonere seg som den "lille kjappe leverandøren" som har rå byggekvalitet, og vanilla Android og oppdateringer "på dagen" omtrent.

Lenke til kommentar

Festlig at du ønsker deg kameraknapp og vanilla Android, når iPhone hverken har kameraknapp eller effektivt interface. ;)

 

iPhone har kameraknapp i form av ene volumknappen når du er i kameramodus.

Svært behagelig i forhold til å måtte prøve å treffe et punkt på skjermen uten å ta øynene bort fra det du prøver å ta bilde av.

Lenke til kommentar

Festlig at du ønsker deg kameraknapp og vanilla Android, når iPhone hverken har kameraknapp eller effektivt interface. ;)

Men er enig på Vanilla Android. SE er så små at jeg tror de hadde tjent på å posisjonere seg som den "lille kjappe leverandøren" som har rå byggekvalitet, og vanilla Android og oppdateringer "på dagen" omtrent.

 

iPhone har kamera knapp, som Twinflower sier. Og hva mener du med effektivt interface? :-)

Lenke til kommentar

iPhone har kameraknapp i form av ene volumknappen når du er i kameramodus.

Svært behagelig i forhold til å måtte prøve å treffe et punkt på skjermen uten å ta øynene bort fra det du prøver å ta bilde av.

Samme kan du gjøre på Android, dedikert kameraknapp vil jeg ikke kalle det for.

 

 

iPhone har kamera knapp, som Twinflower sier. Og hva mener du med effektivt interface? :-)

Se over.

Mener at for å gjøre noe som helst (stort sett) så må du bla gjennom side på side med ikoner. det var greit i 2007 når den var ny, men nå er det ikke spesielt effektivt. Alltid like morsomt når en iPhone bruker "bare" skal vise meg noe og står å svisjer fram og tilbake for å finne rett ikon.

Lenke til kommentar

Endelig! Helt siden Galaxy S1 har jeg ventet på vanntett utstyr rundt fem tommer. Så til de grader perfekt for å ha karter på for turfolk i regn og sludd. Blir lenge å vente til slutten av Mars...

Begynnelsen av Mars ,,,,LANSERINGSDATO ER SATT 7.MARS står det

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...