Gå til innhold

Anbefaling; Whose line is it anyway?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sett de tre første episodene nå, og jeg ler like mye som av de gamle episodene! :D

 

Nye verten skuffer ikke. Ville egentlig ha Drew Carey, men hun gjør en okay jobb synes jeg. Glemt navnet hennes har jeg også.

 

Alle deltakerne er på topp. Colin, Ryan, Wayne. Like bra (om ikke bedre) som før. Gjestene gjør også en fin jobb faktisk! Imponert over flere av de.

Lenke til kommentar

Enig, digger de nye episodene. Aisha Tyler (hun verten) gjør en glimrende jobb, så strengt tatt savner jeg ikke Drew Carey. Tvert imot, faktisk. Han var verten i åtte sesonger, så det er bra de fornyer seg litt. De kjører jo fortsatt mye av de samme greiene som før. Eneste nye så langt er vel det overnfra-kameraet, men Colin og Brad brukte det samme i scene-showet deres basert på Whose Line. Helt nytt er ikke den heller. ;)

 

Colin fornekter seg heller ikke. "Hop you don't mind a man with another man up his ass." :p

 

For øvrig...

 

post-284049-0-24991500-1374691619_thumb.jpg

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...