Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gått ned 0,9 kilo :)

 

Første uken har gått greit, men kjenner litt på sulten/ fysen utover kvelden og når jeg er sammen med venner.

 

Trening har jeg vært alt for dårlig på! Eneste mosjonen jeg har hatt er en lengre spaserturer og 2 ganger trening med manualer hjemme. Men kjenner at jeg begynner å få mer energi nå som jeg spiser sunnere, så tror det skal gi mer giv til trening og aktivitet :)

 

 

-------------------------------------

Startvekt : 108,5 kg

Over antall uker : 1 uke

Totalt vekttap : 0,9 kg

Nåvekt : 107,6 kg

Mål : 90 kilo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også begynt så smått på å gå ned litt nå etter nyttår. Er 19 år, veide 88kg og ca. 182cm høy.

Før gikk det for det meste i frossenpizza og cola. Spiste veldig uregelmessig og sov hele dagen. på disse 8 dagene har jeg fått snudd om døgnet, spiser til faste tidspunkter og har kutta ut all brus helt. Drikker heller vann/farris og kaffe. Når jeg spiser går det i havregrøt, knekkebrød og kylling/ris osv. Og nå er faktisk vekta nede på 85,5kg og det motiverer meg veldig til å fortsette. Har trent lite til nå, men håper det blir bedre med tiden. Har et mål om å nå 78 og blir i mye bedre form..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg vært å trent litt selv. Hatt 3 økter mellom 31. desember til i kveld. Det er på ingen måte veldig bra, men jeg har også fokusert litt på kosthold.

 

Jeg veide meg etter trening idag, og var ganske fornøyd med framgangen.

 

-------------------

 

Tidslengde: 9 dager

Startpunkt: 122,1

Total nedgang: 3.5~3.6 Kg

Nåvekt: 118,5

Mål: Under 95 Kg.

 

 

Mvh Faller

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjempefornøyd denne uken også: 2,1 kg ned / totalt 3 kg :-)

 

Kjenner at jeg har gått ned litt raskt de to siste ukene; har hørt at i begynnelsen går ned endel, mye av grunnet vesketap ? noen som vet ? Føler jeg har drukket vannkvoten min hver dag...

 

Trening er jeg igjen for dårlig på... har ikke fristet mye med uteaktivitet i det kalde været. Og så er jeg ikke særlig fristet til treningssenter, der jeg har vært støttemedlem ved flere medlemskap.. Noen forslag til inneaktivitet eller trim som ikke innebærer treningssenter ? Har brukt litt manualer hjemme.

 

-------------------------------------

Startvekt : 108,5 kg

Tidslengde: 2 uker

Totalt nedgang : 3 kg

Nåvekt : 105,5 kg

Mål : 90 kilo

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, i starten er nok store deler av vekttapet pga. vesketap, kanskje du spiser mindre karbohydrater (som binder vann) eller salt enn tidligere f.ex.

Du har ikke noe treningsstudio i nærheten som ikke krever binding, så du slipper å bli støttemedlem i ett år om du skulle miste piffen da? Ellers er jo all bevegelse bedre enn ingen, som gåturer/jogging, men vil likevel anbefale å begynne å trene styrke så du ikke mister så mye styrke mens du går ned i vekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ned 0,2 kilo denne uken. Ligger da på 105,3 kilo. Totalt ned 3,2 kilo. Regnet med at jeg kom til å stangnere litt denne uka, også iogmed at jeg har skeiet ut litt i helgen med både endel alkohol og pizza .... Men føler at så lenge det ikke blir hver helg så er det legitimt ;) En gang i måneden :)

 

-------------------------------------

Startvekt : 108,5 kg

Tidslengde: 3 uker

Totalt nedgang : 3,2 kg

Nåvekt : 105,3 kg

Mål : 90 kilo

Endret av frostrøyk84
Lenke til kommentar

Ja, i starten er nok store deler av vekttapet pga. vesketap, kanskje du spiser mindre karbohydrater (som binder vann) eller salt enn tidligere f.ex.

Du har ikke noe treningsstudio i nærheten som ikke krever binding, så du slipper å bli støttemedlem i ett år om du skulle miste piffen da? Ellers er jo all bevegelse bedre enn ingen, som gåturer/jogging, men vil likevel anbefale å begynne å trene styrke så du ikke mister så mye styrke mens du går ned i vekt.

 

Hadde litt dårlig samvittighet for helgas utskeielser på søndag, så da løp jeg i trapper ikkesålangt ifra der jeg bor. Ikke så ille hvis man kler seg godt ;) Ellers så skal jeg serriøst vurdere å melde meg inn på et treningssenter i nærheten (UTEN BINDING), men vurderer om jeg skal velge ett med gruppetimer, der jeg ikke tror jeg har motivasjon til å kun bruke tredemølle eller spinningsykkel alene. Vekter har jeg vært grei til å trene trene hjemme.

 

Ser du trener på Elixia, hva er det du trener mest da? gruppetimer?

Endret av frostrøyk84
Lenke til kommentar

Jeg er med!

 

Gutt - 15 år - 190 cm - 110 kg

 

Jeg har egentlig ikke satt meg noen mål, bortsett fra at om rundt ett halvt år vil jeg ikke bli ansett som feit.

 

Jeg vil først begynne med å trene hjemme, og mulignes kjøpe meg en ellipsemaskin.

 

Når det kommer til kostholdsplan vil den nok se likt ut som "Faller" sin plan.

 

Hvordan har det gått med deg? Pleier å følge med på tråden din, får endel nyttige tips der :)

Lenke til kommentar

Hmm? Nei jeg trener på et lokalt indie treningssenter, 199 kr i mnd uten binding oh yeah! Trener kun i styrkesalen, med en gjeng.. lettere å motivere seg om man har noen å trene sammen med ;).

 

Dagens måling var en pleasant surprise, 116,2 kg, ned 0,8 siden forrige uke. Da hadde jeg tatt en Double whopper cheese meny på BK i helga også! 0,3kg er respektabelt også, du er jo uansett mye nærmere målet ditt enn meg :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha fjernet mandlene og så havnet på sykehuset med infeksjon i ett par dager så er nålen nede på ca 85kg. Da har jeg gått ned rundt 4-5kg og det er jeg fornøyd med. Går nok opp litt nå de neste dagene siden jeg har spist veldig lite i det siste, men uansett fornøyd.

 

Kan legge med at det er ikke en metode jeg vil anbefale for å gå ned i vekt :p

Endret av Zt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei der!

 

Jeg har lyst til å gå ned i vekt, der det forhåpentligvis finnes flere som meg?

 

Jeg prøvde et nytt produkt tidligere denne uke og det funket bra for meg. Jeg veide meg ikke, men så resultatene på kroppen, andre som også kommenterte det. Jeg brukte den nye sportsserien til Squeezy Athletic. Først starte jeg med Squeezy Athletic 5-dagers for å bli vant til å kun ha shake som måltid. Da bytter man ut to måltider med denne shaken. Denne fungerte greit. Derette tok jeg to dagers pause før jeg begynte på Squeezy Athletic 3-dagers. Da bruker jeg kun denne til alle måltidene, altså fem shaker om dagen i tre dager. Gikk overraskende bra, følte meg ikke tom i magen, men ikke stappmett heller. Jeg kjøpe også en bar som jeg hadde sammen med en shake til middag siste dagen, det var godt å ha noe å tygge på :)

 

Dette var et skikkelig skippertak som fungerte for meg. Gikk sikkert ned 1,5-2 kilo i løpet av en drøy uke og jeg er greit trent i utgangspunktet. Produktene er litt dyre, men jeg syns at de var verdt pengene. Hva gjør vi ikke for en litt slankere kropp? :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde et nytt produkt tidligere denne uke og det funket bra for meg. Jeg veide meg ikke, men så resultatene på kroppen, andre som også kommenterte det. Jeg brukte den nye sportsserien til Squeezy Athletic. Først starte jeg med Squeezy Athletic 5-dagers for å bli vant til å kun ha shake som måltid. Da bytter man ut to måltider med denne shaken. Denne fungerte greit. Derette tok jeg to dagers pause før jeg begynte på Squeezy Athletic 3-dagers. Da bruker jeg kun denne til alle måltidene, altså fem shaker om dagen i tre dager. Gikk overraskende bra, følte meg ikke tom i magen, men ikke stappmett heller. Jeg kjøpe også en bar som jeg hadde sammen med en shake til middag siste dagen, det var godt å ha noe å tygge på :)

 

Dette var et skikkelig skippertak som fungerte for meg. Gikk sikkert ned 1,5-2 kilo i løpet av en drøy uke og jeg er greit trent i utgangspunktet. Produktene er litt dyre, men jeg syns at de var verdt pengene. Hva gjør vi ikke for en litt slankere kropp? :)

 

Produktet ser jo ganske bra ut! Virker som det inneholder alle vitaminer man trenger, og er sikker veldig nyttig iogmed at man har en mengde kalorier å forholde seg til og slipper å veie opp mat. Men kommer du til å bruke dette fast fremover? eller er det for å gå ned noen kilo over kortere tid?

Lenke til kommentar

Ligger langt etter, dessverre. Motivasjon kunne ikke vært bedre, men har en ekstremt stygg hoste for tiden som gjør det vanskelig å holde meg mye i aktivitet. :( Vært til lege, og håper jeg blir kvitt den snart! Ser igjen frem til lysere og varmere dager slik at det åpnes for flere utendørsaktiviteter

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har tips til et treningsprogram?

 

Jeg og fruen skal melde oss inn i det lokale treningsstudioet sammen med noen vennepar. Målet er å gå en del ned i vekt (20-30kg). Jeg kommer ikke til å gidde å gå på diverse kosttilskudd, kreatin osv, men spise som vanlig. Har et relativt variert kosthold som nok kunne inneholdt noe mer fisk. Problemet er nok at jeg spiser mer enn jeg er i aktivitet. Merket da jeg begynte å spille Squash i høst at jeg gikk ned litt med en gang.

 

I utgangspunktet tenkte jeg 3 ganger i uka der den ene dagen er squash. Så blir det 1 del utholdenhet (intervall?) etterfulgt av 1 del styrkeøvelser (hvilke?). Tips?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ned 0,9 kg denne uka også :) Da veier jeg 103,5 kg - totalt ned 5 kg. Som tidligere nevnt er jeg for dårlig på å trene; blir bare litt ski i helgene (slalom), gåturer og litt manualer hjemme. Vet jeg burde, men det blir bare ikke til.

 

-------------------------------------

Startvekt : 108,5 kg

Tidslengde: 5 uker

Totalt nedgang : 5 kg

Nåvekt : 103,5 kg

Mål : 90 kg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...