Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nærmer meg stadig. Fått litt mere kontrol på kosthold og ikke minst kuttet kraftig ned på søtsaker. Hvis jeg blir fysen så unner jeg meg ett sukkertøy som jeg har stående. Funker som fjell.

 

Startvekt : 89.5 kg

Tidslengde: 6 uker

Totalt nedgang : 7 kg

Nåvekt : 82.5 kg

Mål : 80 kg

Endret av Zt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne uken har jeg gått ned 0,9kg :)

 

-------------------------------------

Startvekt : 108,5 kg

Tidslengde: 7 uker

Totalt nedgang : 7,2 kg

Nåvekt : 101,3 kg

Mål : 90 kg

 

Nærmer meg stadig. Fått litt mere kontrol på kosthold og ikke minst kuttet kraftig ned på søtsaker. Hvis jeg blir fysen så unner jeg meg ett sukkertøy som jeg har stående. Funker som fjell.

Startvekt : 89.5 kg

Tidslengde: 6 uker

Totalt nedgang : 7 kg

Nåvekt : 82.5 kg

Mål : 80 kg

hvordan sukkertøy da? :)

Endret av frostrøyk84
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var det +0,6 kilo opp i vekt isteden.... litt kjipt!.. har blitt alt for mye usunt i helga... egentlig litt hele uka :p. Men har tatt meg i nakkeskinnet og begynt å løpe for å komme meg i aktivitet. Har også meldt meg på Oslo maraton som går 21. september :) (10 km-distansen)

 

Bruker Endomondo treningsapp på mobilen som fungerer helt utmerket! og følger et treningsprogram for nybegynnere: http://www.loplabbet...begynnerprogram

 

neste uke skal jeg ned igjen! :) tvi tvi :)

 

-------------------------------------

Startvekt : 108,5 kg

Tidslengde: 9 uker

Totalt nedgang : 7 kg

Nåvekt : 101,5 kg

Mål : 90 kg

Endret av frostrøyk84
Lenke til kommentar

Har glemt å rapportere inn de siste ukene! Vektnedgangs-prosjektet vedvarer dog!

Siste uken har jeg gått opp litt i vekt, iom. jeg har begynt med Kreatin, og det binder en del vann i musklene. Ligger nå på ~112,5, som er -5,5kg siden starten av januar.

Har også nylig trappet opp treningen, så nå har jeg styrketrening mandag, onsdag og fredag, og jogging på tredemølla tirsdag og torsdag. Det er ihvertfall planen! Ble rimelig kjørt i føttene etter første løpetur på et tosifret antall år, så uvisst om jeg klarer 2 denne uken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vært syk i over 1 mnd, og vært lite i aktivitet. Nå titter solen opp, isen smelter og jentene har begynt å ta på seg mindre klær. Kan dermed rapportere at jeg har vært 5 ganger på stoltzekleiven (for de som vet hvor det er) den siste uken. Nå som det blir påske og fri, regner jeg med at det blir flere turer, kanskje på andre fjell i nærområdet.

 

Kosthold er fremdeles forferdelig, prøver å si mest mulig nei.

 

Styrke må trenes

Kondisjon må trenes.

 

Når det gjelder vekt, sikkert gått opp etter sykdomsperiode (mye stillesitting med netflix)

 

Måtte godværet holde seg, gir ekstrem motivasjon til å bevege seg ute

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liten motivasjon kombinert med mye tid på jobben har resultert i litt oppgang i min vekt.

 

Heldigvis starter jeg å sykle med sykkelgruppen uken etter påskeferien så da burde kiloene renne av igjen.

Kombinert med forbedret kosthold selvfølgelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...