Gå til innhold

Hexafix - Galleriet


Hexafix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ba om kritikk, og det fikk du. Ta det til deg: Lær deg å tegne :)

Du har sett en av tegningene mine og det er denne. Det er troll og det skal være slik... Litt rustete, buskete og grove trekk hører med i tegningene til troll...

 

 

Bare jeg får nye batterier til kamera så skal jeg legge ut flere og jeg syns ikke at de er noe bedre selv om de har en annen stil, er renere og ser finere ut.

 

 

Når du sier det slik at det ser ut som en 12 åring som har tegna bildet mitt? Da lurer jeg på hvordan du hadde vært på nasjonal galleriet... Du hadde vel bare bare løpt rundt å sagt at ÅÅÅÅÅ.... han som har malt det bilde der må ha vært over 100 år.... Siden du forbinder alder med ferdigheter ved å si dette til meg og jeg syns at det er frekt og talentløst når folk forbinder for eksempel alder med ferdigheter og det å gjøre mye er det samme som å være flink osv... Det er så mange idiotiske linker som farer rundt.

Lenke til kommentar

Et tips til dere som ser på mine tegniner;

 

Se på detaljene. Klikk på bildene for å få større versjon slik at dere ser detaljene.

 

Jeg syns at jeg er flink til å tegne troll og dette er et norskt eventyr troll og det betyr ikke at jeg er et troll for det er ikke jeg.

 

Folk tror at jeg er syk men når jeg får tvangstime hos legen og politiet henter meg til dette så skjer det ingenting annet enn at vi begynner å diskutere og det er ikke ofte jeg er enig med legen min og da har vi aldri kommet frem til noe på grunn av dårlig tid og det er andre pasienter som trenger det mer enn meg tror jeg.

 

Forbanna møkkafolk som driver å ordner med tvangsbehandling og går bak ryggen min... Dette terger og provoserer meg tvers i gjennom...

 

Har også fått 3 nye grandiser med hull i plasten på.

 

 

Jeg kommer til å ta et opprør i mot samfunnet....

Lenke til kommentar

Jeg håper at du gjør opprør på en sunn måte og ikke skader noen andre, Hexafix.

 

Jeg har ingen utdannelse i kunst eller litteratur, men det første jeg legger merke til er utydelige linjer, ujevn og svak fargelegging og mangel på perspektiv. Hesten og sauene er også uproporsjonerte. Det er ikke et bilde jeg ville hengt opp på Nasjonalgalleriet og det ser ikke ut som du har brukt så mye tid på det. Motivet troll i seg selv er det ingenting galt med. Du bør vurdere å tegne på et ark uten linjer.

Lenke til kommentar

kan jeg bli med?

 

har fått hull i plasten jeg også

Så klart!!!! Godt å vite at det er fler og jeg har opplyst Stabburet om at dette er et omfattende problem. Jeg oppfordrer deg til å klage... Søk: Stabburet grandiosa klage på google og den første linken klikker du på. Deretter går rett inn på forbrukersevice og sender inn.. Du får nok et gavekort på 100 kroner.

 

Jo fler som klager jo bedre blir det og du la kanskje merke til at kvaliteten på den var nedsatt?

 

De forbanna idiotene som jobber for forumet har fått sperra tråden min om hull i grandiosa plasten... Det også provoserer meg for det er faktisk et gjeldende problem. Og nå kommer det faktisk flere...

 

Det er liksom ikke bare meg... Jeg mener selv at jeg er flink til å oppdage ting som få andre legger merke til og det plager meg fordi det er vanskelig å prate om.

Lenke til kommentar

Jeg håper at du gjør opprør på en sunn måte og ikke skader noen andre, Hexafix.

 

Jeg har ingen utdannelse i kunst eller litteratur, men det første jeg legger merke til er utydelige linjer, ujevn og svak fargelegging og mangel på perspektiv. Hesten og sauene er også uproporsjonerte. Det er ikke et bilde jeg ville hengt opp på Nasjonalgalleriet og det ser ikke ut som du har brukt så mye tid på det. Motivet troll i seg selv er det ingenting galt med. Du bør vurdere å tegne på et ark uten linjer.

opprør betyr ikke å skade andre og da skjønner ikke hvorfor du har det i fra? Er det fordi det er den mest vanlig reaksjonen når folk tar ett opprør?

 

Det er slik tegningen min skal være... Slik den skal se ut. Sauene og hesten er like små som bokstaver...

 

Jeg bruker linjeark fordi jeg bruker det jeg har.

Lenke til kommentar

Nei, opprør behøver ikke å være det samme som å skade andre. Jeg trodde ikke du skulle gjøre det heller. Jeg ville bare være sikker.

 

Hvis det er meningen at tegningen din skal være uten tydelige linjer, tydelige farger og perspektiv, så er jo det greit. Det viktigste er at du selv liker tegningene dine. Er du inspirert av en bestemt kunstner, sjanger eller litterær periode? Med tanke på dyrene mener jeg at proporsjonene ikke er anatomisk korrekte. For eksempel er hesten urealistisk lang og tynn. Hvis du ikke har noe annet enn linjeark, må du bare bruke det. Selve tegningen er det viktigste.

Lenke til kommentar

Nei, opprør behøver ikke å være det samme som å skade andre. Jeg trodde ikke du skulle gjøre det heller. Jeg ville bare være sikker.

 

Hvis det er meningen at tegningen din skal være uten tydelige linjer, tydelige farger og perspektiv, så er jo det greit. Det viktigste er at du selv liker tegningene dine. Er du inspirert av en bestemt kunstner, sjanger eller litterær periode? Med tanke på dyrene mener jeg at proporsjonene ikke er anatomisk korrekte. For eksempel er hesten urealistisk lang og tynn. Hvis du ikke har noe annet enn linjeark, må du bare bruke det. Selve tegningen er det viktigste.

Når du hadde en tro på at jeg ikke kom til å gjøre det så var du jo sikker da... Du trengte bare en bekreftelse og da var ikke troa like sterk slik at du trodde faktisk at jeg kom til å skade andre folk siden du faktisk var usikker... Når du sier at du ville bli sikker så betyr jo det at du var usikker og når du er usikker så er det det samme som å tro på flere ting om en og samme sak. Og da trodde du at jeg kom til å skade noen uansett hvor mye du sier at du ikke gjorde det.

 

Jeg har ingen inspirasjon... Jeg vil gjerne tegne og det er fordi jeg liker det. Jeg vil finne på noe annet utenfor datan.. Det å få en god proposisjon er vanskelig og det er ikke mange som mestrer dette men likevel så er det mulig å tegne bra.

 

JEg skal legge opp flere tegninger slik at du får se mer for dette er en helt ny tegnestil som jeg har fått... Jeg syns at trollet ble ganske bra og jeg ville få med en bakgrunn.

 

Var utålmodig og lite disiplinert i øyblikket da jeg tegnet denne og jeg brukte maks 20 minutter.

 

Er fortsatt i en opplæringsfase og jeg har akkurat kjøpt inn mer utstyr til å tegne med.

 

Har og kan tegne mye bedre enn dette men det er liksom stilen i tegningen. Kan også være skjerminnstillingene dine som gjør at det blir litt utydelig.

 

Det er mange som bruker feil innstillinger på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...