Gå til innhold

Hexafix - Galleriet


Hexafix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ordne noen kopier til meg? Trenger noe å fyre med i ovnen siden det er så kaldt ute for tiden.

JA, nå ble jeg skikkelig lei meg du... Det er ganske seint på året og dette er det mest talentløse jeg noen gang har vært utsatt for i hele 2012...

 

Det er bra at ikke vi omgås i hverdagen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart å si det, men dette er faktisk første gang vi er blitt enige med hverandre.

Vi?

 

Det er vel heller første gangen du er enig med meg... Og du kan ikke være enig med noe du misforstår så det er vel første gangen du forstår det jeg mener.

 

Siden du er så jævlig i mot meg så kan du vel bruke tida di på noe annet enn å bry deg for du har vel et liv??

Lenke til kommentar

Du burde lagt tegningen din inn i bilde-kritikk-forumet, og krevd bare positiv kritikk. - Der vil tegningen bli tatt bedre imot, og det er mange andre som heller ikke tåler å få kritikk av sine verk.

 

Poster du en tegning i off-topic forumet, må du belage deg på kritikk fra leveren.

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Du burde lagt tegningen din inn i bilde-kritikk-forumet, og krevd bare positiv kritikk. - Der vil tegningen bli tatt bedre imot, og det er mange andre som heller ikke tåler å få kritikk av sine verk.

 

Poster du en tegning i off-topic forumet, må du belage deg på kritikk fra leveren.

Hvorfor fortalte ikke du dette med en gang? Du bør være såpass at du kan opplyse folk.. Jeg er fortsatt ny på forumet og du har vært her i 5 år.... Ikke veldig imponerende.

 

 

Dårlig kritikk betyr ikke at en skal være frekk... Det går an å gi dårlig kritikk på en høflig måte og her er det mange frekke kommentarer.

 

Hvor gammel er trådstarter om jeg tørr spørre?

Hva pokker er det har med saken å gjøre???
Lenke til kommentar

Om du er 12-13, kanskje til og med opp i 14 år er det en helt grei tegning, men om du er noe eldre enn det må du bare ta det til deg, og kanskje finne en ny hobby. Tegning er ikke noe for deg da :)

Det som har noe å si er bakgrunnen til tegninen... Hvorfor tror du at alder og talent henger i sammen?

 

Jeg tegner ikke for å få det til å se ekte ut... Jeg tegner for å tegne det jeg vil og så lenge jeg liker å tegne så er det noe jeg kommer til å gjøre.

 

Jeg skrier at jeg skal legge ut flere tegninger... Kanskje se litt flere før du begynner å være frekk og nedlatende for ingenting..

Lenke til kommentar

Du tror ikke at alder og talent henger sammen? Selfølgelig vil en kunstner med talent tegne bedre tegninger som 30åring enn hva han hadde gjort som 12 åring. Det sier jo seg selv. Man utvikler seg selv gjennom årene. Håper for din del at du troller, om du ikke gjør det burde du blitt innlagt på psykiatrisk med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke dårlig tegning, fett! Men jeg syns det ble litt kjedelig med bare samme farge :)

 

Selv om du får frekk tilbakemelding, så må du ikke gi et frekt svar tilbake, det blir bare en dårlig situasjon ut av det.

Det er meninga at du skal se på detaljene i en slik tegning... Ikke fargene.

 

Jeg er ikke frekk tilbake... Jeg er bare kald og hard og det er slik jeg liker å være. Det er bare litt tøfft og vanskelig for de som får høre det. Jeg skriver aldri noe uten grunn og da er det jævla kjedelig at folk leser så fort at dem ikke får med seg helheten i semantikken.

Lenke til kommentar

Du tror ikke at alder og talent henger sammen? Selfølgelig vil en kunstner med talent tegne bedre tegninger som 30åring enn hva han hadde gjort som 12 åring. Det sier jo seg selv. Man utvikler seg selv gjennom årene. Håper for din del at du troller, om du ikke gjør det burde du blitt innlagt på psykiatrisk med en gang.

Det har mest med tid og erfaring å gjøre. Alle kan tegne... Det er akkurat som å lære å skrive med penn og blyant. Det er bare ikke alle som blir like gode.. Talent ved å tegne ligger både i hodet, nervene, armene, hånda og fingrene.

 

Uansett om du ikke forstår en dritt av det du leser av meg så er det uansett godt å få skrevet ned...

Lenke til kommentar

Hyggelig dere alle var da :/ Her kommer Hexafix og vil vise fram tegninger, så kommer dere med en slik tilbakemelding. Han er ute etter god kritikk, istedenfor å rakke ned på han, si heller hva som kan gjøres bedre med tegningen, slik at han kan endre/gjøre det bedre neste gang.

Det å rakke ned er ikke det samme som å gi dårlig kritikk... Folk bryr seg mer om meg enn tegningen og da blir det tull...
Lenke til kommentar

Akkurat. Det har mye med erfaring å gjøre. Derfor vil naturligvis en med talent være flinkere som voksen enn han var som barn.

Alle har mer eller mindre talent... Først må en vite hvordan en bruker talentene sine så godt som mulig... Når man vet dette så kan man utvikle seg og lære mer i takt med utvikling av talentet...

 

Jeg har gjort veldig mange andre ting enn å sitte å tegne og dette er noe som jeg har mer eller mindre lyst til i perioder og jeg er i en "tegneperiode" i livet mitt... Kjeder meg mye og i stedet for å ikke gjøre noe så tegner jeg... Må også ærlig innrømme at jeg er en hasjrøykende dampmann og det er vel det som har mest innflytelse på hvordan folk dømmer meg...

 

Det er så jævla mye dumme folk rundt om... :C

Jeg er dum på mange måter men jeg finner ikke folk som er smart på min måte...

Lenke til kommentar

Akkurat. Det har mye med erfaring å gjøre. Derfor vil naturligvis en med talent være flinkere som voksen enn han var som barn.

JA, og erfaring kommer over tid og hvor mye man velger å bruke tiden samt hvor mye man utvikler seg og hvor fort man lærer så alder betyr svært lite når det kommer til dette. Jeg er voksen og det vil si mellom 18 og 70 år og noe mer relevant er ikke alderen når det kommer til talent... Det spørs hvordan kroppen fungerer.
Lenke til kommentar

Du fortalte ikke at du røyket hasj før du fikk kritikken, så det er nok ikke derfor folk ikke liker bildet ditt. Det er helt greit at du liker å tegne slik og ikke vil endre stilen din, men da ser jeg ikke hvorfor du spør om kritikk, for folk vil nemlig fortelle hvordan de opplever tegningen og hva de mener at kan bli bedre.

 

Når du hadde en tro på at jeg ikke kom til å gjøre det så var du jo sikker da... Du trengte bare en bekreftelse og da var ikke troa like sterk slik at du trodde faktisk at jeg kom til å skade andre folk siden du faktisk var usikker... Når du sier at du ville bli sikker så betyr jo det at du var usikker og når du er usikker så er det det samme som å tro på flere ting om en og samme sak. Og da trodde du at jeg kom til å skade noen uansett hvor mye du sier at du ikke gjorde det.

 

[...]

 

Har og kan tegne mye bedre enn dette men det er liksom stilen i tegningen. Kan også være skjerminnstillingene dine som gjør at det blir litt utydelig.

 

Det er mange som bruker feil innstillinger på skjermen.

 

Jeg trodde ingenting eller var sikker på noe. Jeg fortalte bare hva jeg håper at du ikke gjør, uten at jeg vet akkurat hva du planlegger. Før du nå igjen forteller hva jeg trodde eller ikke trodde, vil jeg hevde at jeg selv vet best hva jeg tenker.

 

Jeg tror ikke at det er noe galt med skjerminnstillingene, for ingen andre farger eller linjer er så svake. Men for ordens skyld, hvilke skjerminnstillinger anbefaler du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...