Gå til innhold

får ikke logget på spill-client


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er for tiden hos mine foreldre i jula. De har et 5mbits adsl-abonement fra telenor. Fungerer bra på web, og har tidligere(for 2-3 måneder siden) spilt blant annet league of legends og diverse steam spill uten problemer. Men når jeg skulle starte League of Legends i dag, får jeg ikke logget på clienten.

 

Her er feilmeldingen:

 

"Connection failure: unable to connect to pvp.net server."

 

Testet også å logge på steam, med samme feil:

 

"Could not connect to the steam network.

 

It appears that you are not currently connected to the internet, or that your internet connection is not configured correctly for steam."

 

Koblet meg opp via hotspot på samsung galaxy S2 med edge-tilkobling. Da fungerer alt som det skal, og problemet ligger vel derfor på ruter?

 

Her er ivertall en liste over noe jeg har gjort uten hell.

 

- Resatt multimodem til default innstillinger

- Åpnet port 2099 som League of legends bruker

- Testet med både trådløs og kablet tilkobling

- Ringt telenor kundeservice, som verken kunne se noe feil eller hjelpe meg videre. Ble henvist til telenoreksperten.

- Prøvd å innstalere clienten på en annen PC

 

Noen som har noe tips her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har det samme problemet med en router fra Telenor en, Zyxel P2812. den kan virke fint i noen dager helt til den låser seg. vi har verken Telefon eller internett. jeg resetter den opptil flere ganger og skrur den av/på, etter hvert våkner den til live igjen og fungerer som bare det. jeg aner ikke hva problemet kan være

Endret av kjellamund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...