Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Usb... hvorfor ?


Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg har vel egentlig et spørsmål og ikke et problem...

Jeg har opplevd en del i det siste at når jeg har plugget inn Eks.. min eksterne CD-brenner så dukker ikke menyen for alternativer om å brenne ut ny cd eller lage andre typer cd. Dette er fordi pcen ikke klare å finne maskinvaren skikkelig, MEN! hvis jeg plugger CD-brenneren inn i samme usb som jeg alltid har gjort så kommer den ASAP..

 

Kan noen forklare meg dette ?

 

Er litt frustrerende iblant når jeg skal hjelpe folk at jeg må teste alle USB inngangene fordi maskinvaren ikke dukker skikkelig opp.. og jeg vet jo ikke hvor de vanligvis plugger den inn er o.0

 

Mvh Tommy !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du kobler til en enhet til USB tilegnes den en bokstav i "Min Datamaskin", kan du prøve en annen USB-inngang og sjekke om den er tilgjengelig her:

 

Windows 7:

Klikk Start, klikke Kontrollpanel, trykk på System og sikkerhet og deretter klikke Enhetsbehandling under System.‌

 

Er får du en oversikt over alle tilkoblede enheter til maskinen, du kan her inne som du finner den, eksakt hvor vet jeg dessverre ikke...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Alså.. jeg har ikke noe problem å få kontakt med maskinvaren jeg kobler til en tilfeldig PC, det som er irriterende er eks hos dama at de har mobilt internett som er på usb. Innloggings feltet vil ikke komme opp automatisk, dette hadde ikke vert et problem hvis de fantes ikon til det som gjorde de lettere, men hvis jeg plugger den inn i en anna usb.. kanskje der de pleier å plugge den inn så kommer den ASAP opp.. akkurat som pcen skulle hatt en minne om akkurat denne usben hører til her o.0

 

vil bare ha en forklaring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...