Gå til innhold

Abit IC7-G og skifte av NorthBridge kjøler...


jevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og i dag kom det mail!

 

De har tydeligvis tenkt å sende enda en vifte!!!

 

Hmm... Skal jeg være snill gutt og fortelle dem at jeg har fått et par allerede? Naah! Starte NBviftebutikk, skal jeg! :lol:

 

-KJ

Skrevet

jevel: snille som abit er å sender vifter til de som trenger dem så kan du vel si at du allerede har fått og ikke trenger en ny. kanskje du får en liten påskjønnelse i form av en vifte til :p

 

skal selv sende mail til abit nå, bråker under oppstarten min også.

Skrevet

Joda. Svarte tilogmed etter at jeg fikk den andre vifta og sa ifra om at jeg allerede hadde fått. Tilbød meg å sende i retur hvis de sendte meg en frankert konvolutt, men fikk beskjed om at det ville koste dem mer enn at jeg beholdt vifta.

 

-KJ

Skrevet

Vi skal være glade for at ABIT's underleverandører ikke produserer flymotorer. Resultatet kan du tenke deg selv. Fikk min nye vifte i dag, levert sidelengs inn i postkassa.

 

Takk til ABIT!

 

Gammelt jungelordtak:

Det er ikke salget alene man lever av, men servicen man yter kunden på sikt.

 

P.S. Er det noen som har opplevd problemer med den nye "propellen"

Skrevet

Min nye propell har gått lytefritt siden jeg installerte den. (Datert samme kveld som min første post i denne tråden.) Ikke bare er den stille, men den kjøler også bedre enn den forrige.

 

-KJ

Skrevet

Ja,men problemet er at jeg bestilte den og da kom den uten de festene, sendte dem mail og forklarte saken,de skulle sende nye og de fikk jeg i går, åpnet pakken og jaggu var det ikke de vanlige festene (beregnet for hulli i hk) som kom denne gangen også. Har sendt ny mail :o

Skrevet

Snekkern

Hva slags fester er det som må benyttes? Jeg har den gamle viftra og mailet til NL for å be om en ny vifte i dag.

Skrevet

Det er hardt å si det, men nå har utrolig nok den nye chipset vifta jeg fikk fra Nederland begynt hyle den også. Den ble 14 dager gammel(!) Er det flere som har opplevd dette, eller er det jeg som er ekstra uheldig?

 

Jeg regner med at ABIT denne gangen har langtidstestet de nye viftene. Er jeg den eneste som opplever dette av de av oss som har fått nye vifter velger jeg å se på dette som et engangs tilfelle.

Skrevet

Min game NB vifte begynnte å hyle som en katt i tørketrommelen den også.. :(

men etter en liten mail til Abit så lå det en ny NB vifte av MAX-3 sorten i postkassen bare 2 dager etterpå gitt..

 

glimmrende support må jeg si.. all cred til Abit for det.. skal jammen fortsette og kjøpe produkter produsert av de.. bedre kundebehandling har jeg ikke vært borti.. hvor mange av oss er det som ikke har hatt ett problem med noe hardware og aldri fått svar når man har henvendt seg til produsenten a gitt? ikke få tror jeg..

 

:woot: til abit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...