Gå til innhold

Konspirasjonsfilmer

xelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

På grunn av alle trådene om diverse konspirasjonsteorier inne på forumet her om dagen, fikk jeg skikkelig lyst til å se en konspirasjonsfilm! Da altså fiksjon, ikke noe dokumentar, da jeg ikke tror på konspirasjonsteorier.

Kanskje litt vagt det jeg ber om, men bare å slenge inn et forslag om dere har noe dere føler passer!

Endret av Rotaderp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zeitgeist - The Movie og Zeitgeist - Addendum?

Sikkert interessante, men er ikke ute etter dokumentarer. :)

Skrevet

Du har jo The X-files da, som er en TV-serie riktignok. The Da Vinci Code handler jo om en del konspirasjoner, men kvaliteten på den er jo en annen sak.

Skrevet

Zeitgeist er like mye dokumentar som Bibelen.

Okei, bare søkte det opp og så at det gikk under den sjangeren jeg. Men er det en film med en historie og skuespillere?

Skrevet

Zeitgeist: Documentary about a) the origin of christian faith b) how american banks have seized worldpower at the beginning of the 20th century c) how these 2 items are related to the wars fought in the 20th and 21st century

Skrevet

Du finner vel mye snacks innenfor 9/11 også.

Prøvd å søke litt rundt, men har ikke funnet noen filmer ang. konspirasjonsteorier rundt 9/11, dessverre.. Har du noen titler å komme med?

Jeg tenker altså på spillefilmer, om jeg har vært litt uklar på det.

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Mel Gibson hadde vel en film med noe fiktive konspirasjoner, som kom første halvdel av nittitallet. Husker ikke tittel, men det burde være greit å søke på imdb.

Sammensvergelsen (1997)

"Conspiracy Theory"

Endret av Pop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...