Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanerer jenter?


Anbefalte innlegg

Jeg er en 20 år gammel jente. Har aldri onanert, og har tenkt at dette er noe forbeholdt gutta. Man får jo vite at det er unormalt og ekkelt å onanere for jenter. Men nå sier kjæresten min at det er normalt at jenter gjør dette også. Er det sant? Noen som har noen tall? Hvor mange % av jenter onanerer/ har gjort det før?

 

Anonym poster: e7c1e1ed0fd2fe479fa09faad9459655

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en 20 år gammel jente. Har aldri onanert, og har tenkt at dette er noe forbeholdt gutta. Man får jo vite at det er unormalt og ekkelt å onanere for jenter. Men nå sier kjæresten min at det er normalt at jenter gjør dette også. Er det sant? Noen som har noen tall? Hvor mange % av jenter onanerer/ har gjort det før?

 

Anonym poster: e7c1e1ed0fd2fe479fa09faad9459655

Samtlige jenter jeg har pratet med om emnet, sier de har onanert. Noen av de har ikke hatt stor suksess, men de fleste har gjort det flere ganger. Noen gjør det også flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
I Det Nyes store sexundersøkelse svarte hele 41 prosent av jentene at det onanerer, og 19 prosent tar også i bruk sexleketøy når de skal kose seg. Kun 15 prosent svarte at de ikke onanerer i det hele tatt.

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article493692.ece

 

Litt snodig formulering, men eg trur dei vil fram til at 15% ikkje har gjort det. På ei anna side sto det at 75% av alle jenter hadde prøvd for dei var 18 år.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trådstarter: Har du ikke venninner? Eller har lest om seksualitet? Eller hatt seksualundervisning på skolen? Sett TV-programmer? Vært på internett?

 

Tviler litt på at trådstarter faktisk er reell, for selv om jeg er gutt, så har det i normale samtaler med venninner kommet frem at de fleste av de onanerer regelmessig. De fleste av de vet jeg at gjør det, og kun en har sagt hun ikke gjør det... men det kan også være at hun skammer seg over det og ikke vil innrømme det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...