Gå til innhold

Nvidia vil gjøre spillinnstillinger automatiske


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Applikasjonen finner ingen spill, på tross av at jeg har bl.a. Batman: Arkham City, Battlefield 3, Counter-Strike:GO, Max Payne 3, Planetside 2, Portal 2, Starcraft II: Wings of Liberty, Team Fortress 2 og The Witcher 2: Assassins of Kings installert, alle på listen over støttede spill.

 

Samtlige er installert på D: ettersom jeg ikke har tilstrekkelig plass på SSD (C:) til alle. Applikasjonen la forøvrig relevante filstier inn i innstillingene selv, i tillegg til at jeg la til hele D:, likevel finner den ingen spill.

Lenke til kommentar

Hmm, den ser ikke ut til å finne Steam spill som jeg har flyttet med SteamMover fra SSD til HDD. Spillene som ligger på hovedinstallasjonen til Steam (SSD) ser det derimot ut til at den finner. Noen som vet om en fix?

Har du lagt til den nye plasseringen på din HDD i "Preferences", og lokasjoner hvor GeForce Experience skal søke etter spill?

Lenke til kommentar

Det står jo klart å tydelig att det kjører i bakgrunn å ser etter driver oppdatteringer. Uansett er ikke dette noe problem så lenge man har noen få programmer men etter hvert blir det jo fort 30-40 stk.

 

Jeg regner med at den kun søker etter oppdateringer når du starter PC'en, en gang i uken eller at du selv kan konfigurere når applikasjonen skal søke etter de nyeste oppdateringene. Jeg regner også med at det er mulig å skru dette av og gjøre det manuelt.

Endret av Gigahertz
Lenke til kommentar

Det er jo det som er halve morroa med å teste spill, å tyne grafikken VS ytelse :p

 

nja.. Spørs..

Noen spill krever at teksturene optimalisieres, noen krever at du starter spillet på nytt,m.m.

 

I de gode spillene, er det ikke så stress å optimalisere. Men så har du de gangene der ting flyter greit og du justerer litt for mye, men så får du f.eks. alt for mange ting på skjermen :p

 

I BF3 merket jeg for øvrig at lyseffekter var det som krevde mest. (Spiller på ultrabooken)

Lenke til kommentar

Får dem dette til å fungere skikkelig så hadde det vært fantastisk! Hadde vært deilig å slippe å styre med disse innstillingene hver gang jeg skal spille et spill. Jeg regner da med at det er frivillig om man vil bruke det eller ei slik at dem som foretrekker å gjøre dette selv kan gjøre det.

 

Et steg i riktig retning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...