Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis størrelse. Tråd #100.000.000


skulegutan

Anbefalte innlegg

Jo, størrelse betyr noe, men ikke så mye som enkelte tror nei...

 

Vaginaen klarer fint å forme seg rundt en 13,5 centimters kuk og siden tykkelsen er ganske bra skulle ikke det være et problem. Faktisk skulle du være glad, sånn egentlig, for jeg har det motsatte problemet, jeg bunner kona så hun får vondt og trenger å "myke" henne opp en stund før jeg klarer å få mine 19 centimeter ordentlig inn i henne.... Gjennomsnittelig lengde på vagina er faktisk ikke mer enn ti centimeter...Så 13,5 centimeter er mer enn nok faktisk... :)

 

Personlig hadde jeg aldri tenkt tanken på kuk størrelser og slikt før jeg var godt oppe i tyve årene og jeg hadde hatt sex med dama til en kompis av meg (Det hendte at vi byttelånte damer fra tid til annen... ) Hun kunne fasinert fortelle meg at jeg hadde den største kuken hun hadde liggt med noen gang og det sa ikke lite, for dama sikkert hadde liggi medl godt over 50 forskjelligegutter/ menn. Hun hentet til og med et målebånd og målte pikken min og det var først da jeg ble klar over at 19 centimeter og en diameter på litt over 17 centimeter (Også målt av samme dama...) faktisk var lenger og større enn vanlig.

 

Har det betydd en dritt for meg? Nope, ikke i det hele tatt... Ikke annet enn fasinasjonen fra dama til kompisen min og at hun alltid var villig til å knulle med meg etter det. For min nåværende kones del kunne den sikkert ha vært kortere, for som sagt så støter jeg opp i livmoren hennes når jeg blir litt ivrig og det er ikke akkurat deilig har jeg skjønt...

 

Alfa og omega er hvordan du bruker kuken din. La dama di få kjenne den skikkelig, ikke bare støt ut og inn, men fra side til side også, gjerne opp og ned.... For treffer du G punktet hennes er det samme F hvor lang eller kort kuken er....

Anonym poster: f9aa9e0091ebcb279ca179bcc5d0edc3

 

De med stor gidder ikke måle, fordi de ser at den er i fin form og har bra selvtillit da de ikke har noen "mangler"

De med liten, tror de har noen "mangler" og måler som bare faen, resultat enda mindre selvtillit.

 

Det du ser over her, tviler jeg sterkt på noen gang kunne blitt skrevet av en med penis som er mindre enn 15cm.

 

Size does matters, du må bare finne på noe annet å bruke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...