Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Påtvungne familieroller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ALT for stor befolkning både i verden og i Norge ift til hva som er tålelig. Det fødes mer og mer unger, og faktisk ikke bare fra musilmene vi drar inn! Utrolig nok, men også fra folk som selv er unger.

 

Det er en trend å ha ubeskyttet sex nå, eller å lure hverandre med prevensjon, og dessverre er ikke abort i nærheten av like populært blant disse idiotene... Dette går jo bare sterkt utover NAV, som må punge ut til dem alle, få av de har jo verken utdanning eller jobb siden de selv er unger. Så snart sitter det en HAUG ferske foreldre med sugerør ned i pengekassa til NAV, og konsekvensen blir at det går økonomisk utover resten av landet! Skatten blir økt som følge av for dårlig avkastning.

 

Ja til krav om søknad ved vurdering av familieforøkelse! (Unntak: de som ikke har familie)

Lenke til kommentar

Det er ALT for stor befolkning både i verden og i Norge ift til hva som er tålelig. Det fødes mer og mer unger, og faktisk ikke bare fra musilmene vi drar inn! Utrolig nok, men også fra folk som selv er unger.

 

Det er en trend å ha ubeskyttet sex nå, eller å lure hverandre med prevensjon, og dessverre er ikke abort i nærheten av like populært blant disse idiotene... Dette går jo bare sterkt utover NAV, som må punge ut til dem alle, få av de har jo verken utdanning eller jobb siden de selv er unger. Så snart sitter det en HAUG ferske foreldre med sugerør ned i pengekassa til NAV, og konsekvensen blir at det går økonomisk utover resten av landet! Skatten blir økt som følge av for dårlig avkastning.

 

Ja til krav om søknad ved vurdering av familieforøkelse! (Unntak: de som ikke har familie)

 

Tja. vet ikke helt om den trenden din stemmer. Kan begynne med å si at jeg er selv 20 år, så faller vel i kategorien "unge med ubeskyttet sex"? Jeg har vokst opp i en liten/middels stor by og flyttet til Oslo når jeg var 18. Verken der eller her har jeg opplevd dette som en trend. Jeg har hørt noen tilfeller hvor de har droppet prevensjon og tatt angrepille etter et fuktig nachspiel, men jeg har ALDRI opplevd eller hørt om noen som har "lurt" noen ved å ikke bruke prevensjon.

 

Videre vil jeg påstå at trenden med å få barn i Norge er motsatt av hva du påstår. Folk får stadig barn senere i livet pga økt interesse for høyere utdanning. Flere og flere velger å ta mastergrad eller høyere, noe som fører til at barn fødes senere. Ofte grunnet økonomi og evnen til å ta seg av et barn under studietiden.

 

På verdensbasis har du rett. Jordens ressurser er ikke store nok til at alle i verden kan leve etter europeisk levestandard. Heldigvis blir folk mer og mer miljøbevisste. Holdt nettopp et foredrag om "Grønn IT" hvor smarte løsninger kan redusere strømforbruket med opptil 90% og hvordan ny teknologi effektiviserer ressursbruken - så det skjer små fremskritt i mange sektorer.

 

Til slutt vil jeg tørre å påstå at du har noen vrangforestillinger og et veldig sært forslag som tydeligvis ingen støtter her inne så langt. Det er bra folk har egne meninger, men jeg syns ærligtalt at du drar denne litt langt. Det er nesten en skremmende tankegang hvor man skal tvinge jenter til å gå med spiral og at andre skal bestemme om personen skal få bli mor eller ikke.

 

Så et spørsmål til trådstarter: Har DU planer om barn i livet ditt? og hva gjør DU for et bærekraftig samfunn?

Lenke til kommentar

Den retorikken går ut på å hevde at det fødes altfor mange barn her i Norge, selv om det ikke er sant?

 

Jeg kan forresten nevne at jeg har blitt ufrivillig onkel noen ganger og blir det en gang til om to måneder. Men det plager meg ikke. Søstera mi bor på den andre siden av landet og jeg behøver ikke å se verken henne eller noen av barna hennes hvis jeg ikke vil. De har aldri bedt meg om penger eller noe som helst før heller. Uansett ville jeg nok fått en blank søknad i retur hvis jeg prøvde å sende et skjema med et ønske om at det ble fyllt ut.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...