idaok Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Hei, jeg har lyst til og bleke tennene mine.. Lurer på om noen her har erfaring med det? hvilket blekemiddel brukte du? Fikk du ønsket resultat ? Jeg har lyst på hollywoood hvite tenner :-)
Kontorstol Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Etter 31. oktober ble det ulovlig å bleke tennene selv, så dersom du vil gjøre det må du til tannlegen.
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Korrekt Kontorstol! Hvis du skal bleke tennene selv så bruk Pepsodent eller noe Alt annet er ulovlig! Hvis du er litt eldre (over 35 år så bør du heller ikke bleke tennene. Ikke en gang med pepsodent da dette kan skade emaljen på tennene!
idaok Skrevet 25. november 2012 Forfatter Skrevet 25. november 2012 Åå ? Det visste jeg ikke.. Men blir vell kansje best resultat hos tannlegen Er jo en del dyrere da ..
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Ja, men husk at du ikke bør bleke tennene hvis du er over 35 år! Dette kan skade tennene for alltid!! Bruk en profesjonell tannlege du, selv om Pepsodent tannkremen fungerer ekstremt bra!
idaok Skrevet 25. november 2012 Forfatter Skrevet 25. november 2012 Er en stund til jeg nærmer meg 30 åra Men takk for at du sier ifra ! Jeg for ta en ringe runde imorgen ;-)
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Har du hvite tenner fra før? Hvis du har ganske hvite tenner fra før så kan du kanskje prøve Pepsodent tannkrem. Det er stor prisforskjell på 2-3 tube pepsodent og en time hos tannlegen tenkte jeg på!
idaok Skrevet 25. november 2012 Forfatter Skrevet 25. november 2012 Jeg har ikke misfargede tenner.. men jeg vill så gjerne ha de hollywood hvite tennene Men skal prøve pepsodent
Skandinav Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Tøys, det er ikke forbudt å bleke tennene hjemme. Mattilsynet har slått fast at det etter et EU/EØS direktiv 2011/84/EU, bare er tannleger som kan/skal selge midler inntil 6% hydrogenperoksid for tannbleking, og da først etter en undersøkelse. Etter dette er gjort, kan du bleke hjemme selv med midler kjøpt hos tannlegen. Det er ikke forbudt å kjøpe fra utlandet, bare forbudt og importere for salg. Kilde: http://www.mattilsynet.no/mattilsynet/multimedia/archive/00081/Forskrift_om_endring_81357a.pdf
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Dette kan skade tennene dine uansett hvor gammel du er. Til ettertanke.. 1
Zeph Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Det er mykje motstridande informasjon om dette på nettet, men så vidt eg forstår vil det alltid skade tennene, uansett alder og metode.
BirgerCaC Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Dette kan skade tennene dine uansett hvor gammel du er. Til ettertanke.. Ja det skader tennene til en viss grad uansett, men det er ekstra ille når du er over 35 år.
JokerN_ Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Har dette altså blitt nesten umulig å gjøre selv nå? Driter i om det er ulovlig eller skadelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå