Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs QPR


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Straffe på Young?

Godt mulig. Hender i ryggen iallefall. Ingenting å klage på for QPR-spelarane, men dei ville vel bruke Young sitt omdømme mot han.

 

Vil vel gje Fletcher speletid i det som skal vere litt enklare kampar, for å få han i gong igjen, men vi har så lite tempo, både i beina og med ball sentralt på midten at vi aldri får til noko særleg. Det er enten støttepasningar eller vinkla langballar til spelarar som ikkje får til så mykje. Vi må ha større balltempo, meir bevegelse uten ball og litt større presisjon.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg driter i hvor local welbeck er, han må begynne å levere varene i mål snart. Og når han først scorer så er målene ferdigscoret, så i mine øyne er helle ikke dette godt nok! Pdd. så har han premier leagues desidert største kalvetouch og det er forbanna latterlig når du spiller for en klubb av denne størrelsesordenen.

Lenke til kommentar

Kjempetalent i Powell, men får han spille? Neida, skal råtne på benken til han vil bort han også. Utrolig når man ser hvor dårlig spillere som gang på gang får klippekort på midten.

No skal han helst spele som en offensiv midt/mellom ledda til motstander, eller hengande spiss, så då er det evt i Rooney sin posisjon han bør gå inn. Som rein sentral midt vil eg nok heller hive inn Ando eller Clev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...