Gå til innhold

Anbefaling: Her er de beste bærbare spillmaskinene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Modellen av Multicom P170E dere sikter til koster jo 15 495,- for øyeblikket på tilbud med 16 159,- som førpris. Litt rart at den er satt opp under maskiner til 19 000? En litt kraftigere modell av Multicom P170E med glossy skjerm, 750GB HDD og 32GB minne koster derimot 17 995,-

 

Ettersom jeg kan se er vel også den nye modellen av Asus G75vw med GTX 670M??

Lenke til kommentar

hva skal man med 16gb ram i en bærbar. eller spill bærbar. er jo ingen spill som bruker over 4 gb engang.

Jeg har 6gb minne på min stasjonære og jeg må krysse ut ting som firefox og div andre programm for å få bedre flyt i spillene mine, fordi jeg har for lite minne.

 

Er uansett bedre å ha for mye enn for lite. Da slipper man også å oppgradere i nærmere fremtid når det trengs mere minne.

Lenke til kommentar

 

hva skal man med 16gb ram i en bærbar. eller spill bærbar. er jo ingen spill som bruker over 4 gb engang.

 

Nei, hva man skal med 16 kan man spørre seg. Men man bør nå ha 8. Vist man bare har 4 så må man jo passe skikkelig på hva man har brukt minne til, går helt greit, men kan bli litt irriterendes vist man har streamet en film som man må lukke fordi man trenger minne til en runde bf for.eks. Husk at spill nå faktisk begynner å dra nytte av mere ram en hva de gjorde, også out of the box

Lenke til kommentar

Hah, kjøpte en P150E for noen måneder siden med samme speccsa som P170E bare med 7970m og ingen ODD (bruker aldri plater, har ekstern i nød). Kom på litt under 12k.

 

Trekker litt på smilebåndet når jeg leser saker som denne eller snakker med andre som har kjøpt spill laptop. Et av de beste kjøp jeg har gjort.

 

PS: Dere kan nevne at Multicom maskinene er basert på Clevo.

Lenke til kommentar

Det er noe av det siste jeg ville kjøpt til 15k :p

Forklar forklar!

 

Hvorfor? Eneste minuset jeg ser på maskinen, og som er et stort minus, er at den kommer med windows 8.

Forklar forklar!

 

Har selv kikket på Samsung 700G7C-T01SE som jeg synes ser ut et god kjøp, både ut fra specs og reviews. Den er 17", som jeg ser på som minimum for en laptop for gaming, og har ellers det meste man skulle trenge.

 

Windows 8 har jeg ikke testet selv, men så langt leser jeg stort sett positive kommentarer fra de som faktisk har det, mens de som ikke har det er negative.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Forklar forklar!

 

 

Forklar forklar!

 

Har selv kikket på Samsung 700G7C-T01SE som jeg synes ser ut et god kjøp, både ut fra specs og reviews. Den er 17", som jeg ser på som minimum for en laptop for gaming, og har ellers det meste man skulle trenge.

 

Windows 8 har jeg ikke testet selv, men så langt leser jeg stort sett positive kommentarer fra de som faktisk har det, mens de som ikke har det er negative.

 

Liker ikke Windows 8 fordi går bort fra vinduer og kun ett og ett program av gangen samt hvorfor fjerne startmenyen, men må innrømme at jeg ikke har testet det selv. 17" er minium for gaming og skulle gjerne ha likt gaminglaptoper med skjermer fra 20" og oppover. Det største jeg har sett så langt er en laptop med 19" skjerm som Fujiutsu solgte for 4-5 år tilbake.

Lenke til kommentar

Liker ikke Windows 8 fordi går bort fra vinduer og kun ett og ett program av gangen samt hvorfor fjerne startmenyen, men må innrømme at jeg ikke har testet det selv. 17" er minium for gaming og skulle gjerne ha likt gaminglaptoper med skjermer fra 20" og oppover. Det største jeg har sett så langt er en laptop med 19" skjerm som Fujiutsu solgte for 4-5 år tilbake.

Ang Windows 8 ha jeg hørt det samme, men bare fra de som ikke har testet det. De som har testet det over lengre tid skryter stort sett av det. Ikke minst skal det ikke være vanskelig å få looken til Windows 7 om du vil det, i tillegg til en del smart funksjonalitet.

 

Per i dag har jeg en 17" laptop med det som var et greit skjermkort for noen år siden. Noe mindre er ikke aktuelt som gaming pc, med mindre jeg skal plugge den til en ekstern monitor. Og da er mye av poenget med bærbar borte. Nettopp derfor vurderer jeg også å heller kjøpe en stasjonær og et nettbrett istedet. Nettbrett har veldig høy WAF, men stasjonær... Not so much.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...