Gå til innhold

I morgen er det supersalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har du tenkt til å bruke Eyefinity til egentlig? Sitter på et oppsett selv men er skuffende få spill som egentlig utnytter det i det hele tatt :/

 

Nå finnes det jo andre bruksområder for Eyefinity enn spill da... Det er jo ikke ALLE som er spillgeeks. Jeg kunne tenkt meg et 3-skjermsoppsett rett og slett for å ha ting gående på forskjellige skjermer - kan jo evt. kjøre et spill på en skjerm- trenger jo ikke dra det ut over 3, samtidig som man kjører irc, IMs mm. på en annen, og på den tredje har nettleser, web-opplegg mm. Jeg kunne tenke meg muligheten for å kjøre editor i et vindu, nettleser i et annet (kjøre push-oppdateringer/auto-refresh) slik at jeg kan se i realtime hva endringene gjør, samt et tredje vindu for "annet" :)

 

Lenke til kommentar

Nå finnes det jo andre bruksområder for Eyefinity enn spill da... Det er jo ikke ALLE som er spillgeeks. Jeg kunne tenkt meg et 3-skjermsoppsett rett og slett for å ha ting gående på forskjellige skjermer - kan jo evt. kjøre et spill på en skjerm- trenger jo ikke dra det ut over 3, samtidig som man kjører irc, IMs mm. på en annen, og på den tredje har nettleser, web-opplegg mm. Jeg kunne tenke meg muligheten for å kjøre editor i et vindu, nettleser i et annet (kjøre push-oppdateringer/auto-refresh) slik at jeg kan se i realtime hva endringene gjør, samt et tredje vindu for "annet" :)

 

Jo men nå snakker du om 2 forskjellige ting: 3-skjermsoppsett og Eyefinity. Førstnevnte kan brukes til multitasking på høyt nivå mens sistnevnte nesten utelukkende er brukbart til spill for spillgeeks som du så hyggelig kaller det ettersom du lager en svær skjerm i stedet for tre, noe få programmer er laget for å utnytte.

 

Get your facts right...

Lenke til kommentar

Kan jo nevne at pixmania har lynsalg i dag. Så at de selger GTX580 asus for 2250 kroner. Det er vel et kupp, er det ikke? http://www.pixmania.com/no/no/9172612/art/asus/geforce-gtx-580-directcui.html?&CodePromo=oui&srcid=4037

 

Strengt tatt ikke...

For eksempel AMD HD 7950- serien er et langt bedre kjøp i samme prisklasse. Som dette kortet til 2278,- (Windforce 3x):

http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=245221&model=&salg=

Lenke til kommentar

Mange bra tilbud, men ingenting fikk meg til å klikke på kjøpknappen :p Kanskje like så greit? Hadde håpet på en høyoppløst skjerm til en fornuftig pris, men alle kan ikke få vilja si ;)

 

Noen av tilbudene er på samme prisnivå som andre aktører har til vanlig, så ikke glem å sjekk prisguide.no før dere slår til på et "knall tilbud".

 

Når det er sagt er det også mange gode priser :) Bra at Black Friday også innføres i Norge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...