Gå til innhold

Black friday - Tilbud!


Anbefalte innlegg

Heisann!

Black friday nærmer seg, og det jeg lurer på er om det er noen nettbutikker som dere vet har tilbud eller hatt tilbud på black friday tidligere. Legg gjerne ved en kommentar om det var godt tilbud eller bare var tilbud for å ha et tilbud! Post også gjerne om det er noe du kommer over på selve fredagen.

 

Litt om black friday. Black friday er en årlig bengivenhet. Det finner sted dagen etter Thangsgiving (I år betyr det fredag 23. November - først kommende fredag). Det er mest utbredt i USA og Canada, men er nå også blitt en type "tilbudsdag" i mange andre land, blant annet Norge. Ikke alle har tilbud på denne dagen, men noen velger å ha det.

 

Boil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amazon.com har mye forskjellige tilbud, og særlig i forbindelse med Black Friday. De har veldig mange tilbud, av varierende kvalitet, men avhengig av hva du leter etter kan du finne noen kupp der. Selv det sendes fra utlandet, og det kommer litt ekstra i frakt og moms + toll, lønner det seg ofte å kjøpe derfra.

Lenke til kommentar

Kanskje han er ute etter klær? :roll:

Jeg var helt klart ute etter klær ja! Datakomponenter og slikt går under data-forumet. Hvorfor folk poster det her vet jeg ikke.

On-topic:

http://putthison.com...ng-sale-roundup - Her er det en liste over en haug av nettbutikker som har thanksgiving/black friday salg.

 

EDIT: Så at Rankiz hadde postet det lengre opp (Hadde ikke oppdatert siden etter jeg åpnet den)

 

RalphLauren har thanks giving salg i dag, og Apple har black friday i morgen. Men kun på noen ukurrante modeller, iPad mini, div iPod's etc.

 

Ikke for å kuppe noe, men når starter januar salget på ralphlauren.com?

Min beste gjetting ville sagt i romjula eller i starten av januar. Er det salget bedre enn det som er nå?

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...