kastad Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Hei! Min Audi A6 frå 2004 har feil på ABS-systemet. Eg får feilmelding etter å ha køyrt typisk 500 meter, og det verkar som at ABS-en av og til slår inn litt for tidleg. Eg har opplevd at ABS-en begynner å slå inn i 40 km/t på tørr asfalt. Kva kan vere gale?
LiamH Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Dette kan være flere ting. Defekt sensor, defekt abs-ring på en av akslingene, defekt styreenhet etc. Få lest av feilkoden. Det er prioritet en!
Luske_Ludvig Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Les av feilkoden. Avledet kjøpes billig på BT eller enda billigere på DX.COM / ebay.
kastad Skrevet 20. november 2012 Forfatter Skrevet 20. november 2012 Surfa innom dx.com. Det blir diagnoseverkty på meg! Men no fungerer faktisk ikkje bremseservoen heller, da begynner det å bli kritisk å køyre, så eg tar han til verkstad denne gong. PS Luske_Ludvig: Er biletet ditt frå transport tycoon?
Luske_Ludvig Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 PS Luske_Ludvig: Er biletet ditt frå transport tycoon? Jaa! Jeg bestillte diagnoseverktøy på dx.com til min 98 a3. Fungerer supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå