Gå til innhold

Hvordan får man 6000 kroner til å bli 10000?


djgudleif

Anbefalte innlegg

Jeg må investere i noe sånn at 6000 blir 10000 i løpet av 5 dager.

Hva kan jeg gjøre?

 

Det første jeg tenkte på var flakslodd.

En kompis brukte 1000 kroner på flakslodd og vant 4000.

Men det er en god dose flaks inne i bildet.

 

Det andre som slår meg er illegale rusmidler, men rekker ikke å få solgt for så mye innen 5 dager.

 

Nummer tre er finn.no merchanting. Kjøpe billig og selge dyrt der.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På fem dager rekker du ikke å kjøpe og selge rusmidler med mindre du allerede har det liggende, ikke ting på finn heller med mindre du har noe verdt 4k.

Aksjer klarer du heller ikke å tjene 4k med 6k innsats på 5 dager.

 

Eneste mulighet er nok gambling (blackjack, poker, flaxlodd), men da er det jo ganske stor risiko for å miste alt også.

Med flaxlodd bør du vel også kjøpe dem i dag, for vinner du mer enn 1k på et lodd må det overføres på konto, og det tar jo et par dager.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Har du råd til å tape alle pengene?

Overhodet ikke. :p

 

Med flaxlodd bør du vel også kjøpe dem i dag, for vinner du mer enn 1k på et lodd må det overføres på konto, og det tar jo et par dager.

Vel, det ville ikke hatt noe betydning, for da er jo pengene på vei, og da kunne jeg bare ha lånt av foreldre i mellomtiden.

Lenke til kommentar

 

Overhodet ikke. :p

Da er det nok ikke mye å gjøre. Å få 6.000,- til å bli 10.000,- på 5 dager, uten risiko.... Vel, hvis det hadde vært rett frem hadde alle gjort det, som du sier. Hva med å jobbe døgnet rundt/ekstra vakter? Samle flasker som en villmann?

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Da er det nok ikke mye å gjøre. Å få 6.000,- til å bli 10.000,- på 5 dager, uten risiko.... Vel, hvis det hadde vært rett frem hadde alle gjort det, som du sier. Hva med å jobbe døgnet rundt/ekstra vakter? Samle flasker som en villmann?

Risiko kan det være, bare ikke ALT.

 

Får selge noe jeg eier, ja.

Lenke til kommentar

Kjøp bleier på Rema 1000/Kiwi og selg dem videre. Jeg tuller ikke, det er svære gjenger med afrikanere og østeruopeere som flyr fra butikk til butikk og hamstrer bleier for videresalg i andre land.

 

Jeg støtter denne. Har bevitnet det selv, og det er fantastisk humoristisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...