Gå til innhold

MissEhrmann: Jeg er utestengt...


Anbefalte innlegg

fra Kvinneguiden og tenkte jeg skulle slappe av litt her inne i stede. Jeg skal oppføre meg pent, jeg lover. :)

 

Jeg er en ganske asosial kvinne, liker folk som er rett på sak og kan ikke fordra pjatting og kose-mose-fjase-prat, (som betyr at jeg slettes ikke passer inn på Kvinneguiden).

 

Jeg er glad i musikk (bl.a. Thåstrøm, Mumford and Sons, Foo Fighters). Liker å se filmer og gode serier og er glad i å diskutere med folk det går an å diskutere med.

 

Så hei på dere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen. Kan du fortelle noe om hvorfor du ble utestengt? Var det på grunn av hvordan du oppførte deg over en lengre periode, eller skrev du noe som bare ble for drøyt? Har du link til brukeren for eksempel? :innocent:

 

Er litt interessert i hvordan moderatoterene operer der borte.

 

Jeg har oppført meg veldig pent på KG, og faktisk blitt kjent med to fantastisk flotte mennesker. Jeg ble etterhvert veldig provosert av måten moderatorene jobbet. Noen av brukerne (spesiellt ei jente som er veldig aktiv der inne) svarer nye brukere og andre brukere som ikke er en del av "klikken" på en utrolig frekk og uhyggelig måte. Flere brukere har tatt dette opp, men det som skjer da er at de blir moderert bort. Denne aktuelle brukeren takker da moderator for hjelpen med "blomstersmileys" og fortsetter å rakke ned på brukerne som sier ifra om oppførselen hennes.

På KG er det en "klikk" som oppfører seg ganske spesiellt. De fjåser og fjaser og er bestevenner. Dersom andre skriver noe i tråden blir de oversett og ofte hånet. Denne ene spesielle brukeren har bl.a. spredd rykter på PM ang. andre brukeres ekte navn og opplysninger.

De siste dagene har hun svart utrolig frekt igjen (ikke til meg, men til andre mer ukjente brukere) og jeg fikk vel bare nok. De som sier ifra blir utestengt og ingenting skjer. Jeg spurte henne hvorfor hun svarte slik hun gjorde og at det faktisk går ann å prøve å være hyggelig med nye folk. Hun svarer da med arroganse og aner jo ikke hva galt hun har gjort. (Dette gjør hun alltid, later som ikke noe og slenger på noen smilefjes). Siden hun da ikke "husket" hva hun hadde skrevet som var frekt fant jeg frem eksempler og nevnte tidligere diskusjoner hvor andre også har påpekt hennes måte å være på. Da blir innleggene mine slettet og jeg blir utenstengt. :omg: Det først hun gjør da er åsende en stor takk til moderator. Flott jobba! Må også legge til at flere moderatorer er en del av "klikken", så forumet har blitt en slags venneklubb.

 

Denne "klikken" verner om hverandre og jeg fikk streng beskjed om å slutte å hetse. Slik fortsatte flere av "vennene" hennes og de kom med masse personhets av meg, men også andre brukere som har prøvd å ta opp dette temaet tidligere. DENNE hetsen ser moderatorne bort fra, fordi den er skrevet av "klikken". De har lov til å skrive akkurat hva de vil.

 

Dette høres sikkert ut som drama og det er det, men jeg er slett ingen dramaqueen. Jeg blir bare provosert av at det er mulig! Da får jeg litt blod på tann.

Dette er ikke et stort tap for meg, og jeg har INGEN ønske om å være en del av "klikken", men det provoserer meg at et så stort forum kan ha så uprofesjonelle moderatorer og administratorer.

Det er, tross alt, et åpent forum på internett, ikke en privat venneklubb.

Jeg fatter og begriper ikke hvordan dette i det heletatt er mulig. At jeg blir utestengt for noe så lite, mens "klikken" kan si hva som helst. Det er prinsippet som irriterer meg grenseløst, ikke det at jeg faktisk har blitt utestengt.

 

Jeg kommer aldri til å bli medlem der igjen og har bedt om å bli slettet.

Endret av MissEhrman
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...