Gå til innhold

Uncharted | En 4'er på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nei, det er ikke off-topic. Du sa de enten jobber på Last of Us 2 eller Uncharted 4. Men Naughty Dog har et ekstra ess i ermet. Du visste ikke at ND laget Jak-spillene? Jeg håper de jobber på Jak IV altså.

 

Det håper jeg også, men det er svært usannsynlig. Men hadde vært utrolig gøy med noe sånt. Helst i tråd med det første spillet i serien.

 

Men dessverre har Naughty Dog sagt at de nærmest har parkert serien siden Uncharted har vært så suksessrikt. Så jeg tviler egentlig på at de kommer til å lage et nytt Jak & Daxter. Men det hadde vært utrolig gøy.

Lenke til kommentar

De jobbet på Jak IV. Men det føltes ikke "som et ekte Jak-spill" sa de. Så de droppa det, og lagde Last og Us. Litt synd.

Jeg synes det er bra med Innovasjon ;) nye IPer er alltid gøy, og jeg tviler på at de "dropper" selve grunnen til at dette kompaniet er i business, vet at de står bak Bandicoot på Ps1, men det var Jak som virkelig satte ting i gang. Og jeg vedder på at Jak 4 kommer til neste generasjon altså Ps4, er vi heldige er den en lanserings tittel.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke off-topic. Du sa de enten jobber på Last of Us 2 eller Uncharted 4. Men Naughty Dog har et ekstra ess i ermet. Du visste ikke at ND laget Jak-spillene? Jeg håper de jobber på Jak IV altså.

 

Jo er det, denne tråden handlet om Uncharted 4 men nå har dere gått via ND til Jack and Daxter :D Du kan jo da heller opne en egen naughtydog tråd hvor dere kan snakke om spill og dem, jeg tror interessen er der ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Synes det blir for dumt å kun lage UC4 for PS4. Naughty Dog ville ha tjent mye mer hvis de lager UC4 for både ps3 og 4..

 

Naughty Dog ville jo tjent ja, men naughty dog har sikkert noen avtaler med Playstation siden de bare lager Uncharted til Playstation. Om de lager til både ps3 og ps4 ville de sikkert ikke solgt så mange ps4 konsoller. Så er litt gambling her.

 

Det er jo færre som gidder kjøpe PS4 om det er samme spill til begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...