Gå til innhold

Bhatti i grenseområdene Afghanistan/Pakistan


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bakgrunnen for alt skjegget kommer sannsynligvis av at en herre ved navn Muhammed (fvmh?) som levde for rundt 1500 år siden var lei av å barbere seg. På den tiden hadde Gillette bare kommet ut med Mach1 uten turbo, og den var et helvette å barbere seg med. I stedet for å slite med en sløv høvel uten motor i åresvis, så fant han ut at "enhver muslim skal la skjegget sitt gro til ære for Allah".

 

Den dag i dag lar fortsatt mange muslimer skjegget sitt gro, til ære for alle...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Helt enig i det, og det er rett og slett forkastelig at ikke myndighetene gjør noe med dette, hvis han hadde vært i Storbritannia ville han sikkert blitt utlevert til USA (vi får håpe han blir tatt til fange av de allierte, og utleveres til USA)..

 

Han deltar i et nettverk, og nettverket i dette området ble opprettet av CIA. USA vil verken ha han eller Krekar. Agenter skal jobbe i felten, ikke sitte på ræ.. i USA.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Ja, for det er egentlig ingen forskjell på hva de driver med. Begge parter reiser for å krige, gjør de ikke?

 

Det er en forskjell - vi er der for å sloss for den korrupte banditten Karzai, de slåss for Taliban. Et valg mellom pest og kolera er ikke alltid enkelt, men så er det da også få som er villige til å gå til krig for noen av delene.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en forskjell - vi er der for å sloss for den korrupte banditten Karzai, de slåss for Taliban.

Hehe Touché!

 

Vurderte å skrive ett lengre svar men endte opp med at det ikke var verdt tiden. Jeg tror se fleste forstår hvorfor det du skrev ikke var særlig logisk.

Nedlatende svada.

 

Du erkjenner egentlig at det ikke er noen forskjell.

Lenke til kommentar

Når du gjør deg selv så dum at du later som du ikke forstår hvorfor ett land ikke skal sperre ute soldatene det selv sender i krig må du nesten bare regne med nedlatende svar.

Oh you mad bro? Trenger ikke beskylde meg for din egen dumskap, den forsvinner ikke av den grunn.

 

Det virker på meg som om du er hypp på blod Herzeleid.. hvorfor reiser du ikke til Afghanistan selv? Du kan jo være med på å forbedre genbassenget på det viset uten at jeg skal utdype hvordan.

Lenke til kommentar

Oh you mad bro? Trenger ikke beskylde meg for din egen dumskap, den forsvinner ikke av den grunn.

 

Det virker på meg som om du er hypp på blod Herzeleid.. hvorfor reiser du ikke til Afghanistan selv? Du kan jo være med på å forbedre genbassenget på det viset uten at jeg skal utdype hvordan.

 

Jeg vet ikke hvor du får alt fra, men jeg blir ikke noe mindre oppgitt.

 

Du skriver:

Kanskje vi skal nekte norske styrker i Afghanistan det samme?

 

Jeg svarer da at det ikke er logisk. Om du virkelig ikke skjønner hvorfor det ikke er logisk, så tror jeg du bør sette deg ned og se på stjernene eller noe. Det er en fin og klar natt her jeg er i allefall og litt ro klarner ofte opp tankene. Er det nå så logisk at Norge skulle sperre ut soldatene som vi selv har sendt ut?

 

At jeg er hypp på blod? Nei det er jeg langtifra. Med tanke på hva du klarer å spinne ut om meg på grunnlag av så lite er det ikke vanskelig å se hvordan du har fått den virkelighetsoppfatningen du har. Ellers ha en god kveld og ellers god bedring ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor du får alt fra, men jeg blir ikke noe mindre oppgitt.

 

Du skriver:

 

 

Jeg svarer da at det ikke er logisk. Om du virkelig ikke skjønner hvorfor det ikke er logisk, så tror jeg du bør sette deg ned og se på stjernene eller noe. Det er en fin og klar natt her jeg er i allefall og litt ro klarner ofte opp tankene. Er det nå så logisk at Norge skulle sperre ut soldatene som vi selv har sendt ut?

 

At jeg er hypp på blod? Nei det er jeg langtifra. Med tanke på hva du klarer å spinne ut om meg på grunnlag av så lite er det ikke vanskelig å se hvordan du har fått den virkelighetsoppfatningen du har. Ellers ha en god kveld og ellers god bedring ;)

Du greier fortsatt ikke redegjøre for hva som er forskjellen på Bhatti og de norske styrkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...