Gå til innhold

[Løst] "Soss" Klær/Mote


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du er fra Bærum, har fått 20k fra faren din. så vet du ikke hvor du skal shoppe?(høres ut som en fjortizzz, som vil leke soss)

 

Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Totalt irrelevant hva man selv synes om innvandrere, det er andre mennesker som setter deg i en bås basert på hva du har på deg. Hele poenget med designerklær er å skille seg ut fra almennheten og dermed fremstå som high end. Det gjør du ikke ved å gå med plagg som nesten alle ungdommer som vil leke fete har.

vi utlendinger er jo skikkelig low-end, går med bedre klær enn alle de norske. det er dere som begynner å bli copycats. Når var norge verdens mote mekka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele poenget med designerklær er å skille seg ut fra almennheten og dermed fremstå som high end. Det gjør du ikke ved å gå med plagg som nesten alle ungdommer som vil leke fete har.

 

Faen det sanneste som er blitt sagt her inne.

 

Til trådstarter:

1. Kjøp flybillett til Bergen.

2. Tur innom Hans H. og Vincci i sentrum.

 

Så til Oslo og slår deg løs der.

 

:)

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du er fra Bærum, har fått 20k fra faren din. så vet du ikke hvor du skal shoppe?(høres ut som en fjortizzz, som vil leke soss)

 

Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit.

 

Nei det er det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

du er fra Bærum, har fått 20k fra faren din. så vet du ikke hvor du skal shoppe?(høres ut som en fjortizzz, som vil leke soss)

 

Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit.

 

Jeg kan jo shoppe, men jeg har ikke funnet det jeg vil ha, har jo kjøpt noen få genser og bukser men ja... prøver å finne en fin jakke, sko osv.

Lenke til kommentar

Kjøpp et par uggs. en jean, helst slim fit. bare kjøp en random genser(men må være merke!!). du må kjøpe deg seiljakke. kjøp deg en caps, helts new york(er det snapback så må du bøye den litt). Dette er et bra outfit.

+ quilted Barbour-jakke som oftest er for stor. Kombinasjonen gir en grei beskrivelse av majoriteten av 16-åringer fra Oslo Vest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjer med hate på Oslo Vest? Ingen oppfører seg som trådstarter der...

 

hehe, tenkte litt på det samme,men tror jeg har funnet den rette butikken, dro dit på onsdag bare for å ta en titt, så skal dit på fredag eller lørdag, men hva synes dere om disse,

 

http://www.mcsapparel.com/

 

Ikke så mye av soss??

 

Men har kjøpt noen sosse klær også, men fant denne butikken, likte den veldig godt hadde masse fine klær osv, så skal nok legge ut bilder av det jeg kjøper senere denne uken =)

Endret av Fruitdealer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...