Gå til innhold

Test: HTC Windows Phone 8X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes tile-systemet virker veldig rotete. Og mine foreldre hadde garantert ikke likt det heller. Blir information overload.

 

Mulig det kan endres på men jeg liker ikke så rotete hjemmeskjermer.

Jeg kjøpte en Omnia W til min far på 60, og det fungerer utmerket. Han hadde trykket litt på min brors iPhone først, og synes WP var lettere. Nå er det riktig nok ikke fullt så mange tiles oppe på en gang på WP7 som du potensielt kan få til på en WP8, men du behøver ikke benytte deg av de minste størrelsene. Han hadde for øvrig aldri eid en smarttelefon tidligere. Svigermor kjøpte en HTC sensation (den "nye" hvite typen), og hun synes den er meget tung og bruke. Og jeg vil påstå hun i utgangspunktet er mer teknisk oppegående på akkurat dette området.
Lenke til kommentar
E skjønner det ikke! et minus for 16gb? hvem serr trenger mer? musikken er på spotify, filmer tar man på tabben sin ikke en liten tlf skjerm. Minus for at man må ha adapter for hdmi? serriøst? Dere burde være glad man kan ha hdmi i det hele tatt. uff.

Får man spotify til Win phone platformen da? Trodde ikke den var laget enda...

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke en offisiell app fra Spotify. Såvidt jeg har fått med meg er versjonen som er tilgjengelig nå også full av bugs.

Versjoen

 

Windows Phone har en offisiel Spotify klient for Windows 7.5 eller høyere.

 

Utgiver: Spotify Ltd.

http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/spotify/ca8d6603-a9ae-4a05-8643-baad091ecdd1

 

Av en eller annen grunn er den ikke dukket opp på Windows Phone 8, selv om WP7 programmer skal kunne kjøres på WP8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et par ting som ikke er nevnt,

 

- telefonen er definitivt mye raskere på surfing enn både iPhone og S3, det går imponerende raskt å laste web sider,og skaleringen av sidene er utmerket,spesielt i epost klienten.

- Facebook appen har åpenbare mangler, bl.a. Er det ikke mulig å klikke på url'er i status oppdateringer eller klikke lite direkte i feeden.

- Har opplevd at telefonen booter når jeg skrur på internet Connection sharing og kobler opp Bluetooth devicer

- WP8 grensesnittet er utrolig enkelt, man kommer fort inn i meny systemet, touch keyboardet fungerer utrolig og overraskende brå (som nevnt)

- Wimp appen er utrolig på streaming på denne telefonen, på toget mellom Oslo S og Moss er det null problem å streame sammenhengende musikk uten stopp, selv med vanvittig dårlig dekning, betyr at den er fantastisk på mottak av signaler sammen ned utrolig brå caching i Wimp appen

- Som nevnt er det vitale apper som mangler, Spotify, Instagram, TV2 Sporten, UEFA, Bloomberg

- Lyden i telefonen med Beat chip og Beats headset er helt sinnsyk, vanvittig trøkk og lydnivå, samt god lyd faktisk.

 

Denne telefonen seiler opp som nesten favoritt, hadde det ikke vært for ulemper med div apper, hadde dette vært en sikker vinner.

 

- Fredrik

http:// fredrik76.wordpress.com

 

Lenke til kommentar

Har hatt den i noen dager og har ikke EN eneste negativ ting å si om den eller WP8. Har hatt mange telefoner i alle OS og kan ikke huske noen andre telefoner som fungerer så bra rett utav esken. Raskere telefon å bruke har jeg aldri hatt eller prøvd. Ingen tvil at WP8 kommer til å bli populært i næringslivet og i privat markedet.

 

hvis noen er i tvil. Løp og kjøp ?

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...