Gå til innhold

Disney kjøper LucasFilm


Anbefalte innlegg

Så lenge vi ikke får Justin Bieber i hovedrollen i den nye Star Wars-filmen...

 

Skal dessverre ikke se bort ifra det. Hva annet kan få hundre millioner vis av jenter til en Kino sal enn Justin Bieber... grøss og gru.. Er lettjente penger for Disney.

 

Jeg tviler på om Disney klarer å bæsje verre på leggen enn det Lucas gjorde med sitt valg av de to unge Anakinenenenene. Når det er sagt så bekymrer det meg at Disney kjøper opp så mange store selskaper. Pixar, Marvel Entertainment og nå Lucasfilm.

 

Det slår meg at alle oppkjøpene dreier seg om selskaper som eier store merkevarer. Disney er nok mest interessert i merkevaren Star Wars, noe som blir ganske tydelig når de, med en gang oppkjøpet er et faktum, annonserer neste episode i Star Wars sagaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clone Wars serien er noe som faktisk er supert! Denne rettet enda litt mer mot voksne, og ekte skuespillere så snakker vi! :D

 

Dafuq. Rettet mot voksne? Den serien er jo mer rettet for de mindreårige og har et veldig "barnslig" tema.

 

Imo.

 

Heh, du misforstår :) Jeg glemte vel ett ord inni der ^^

 

Denne bare rettet enda litt mer mot voksne, skulle det stå :)

Lenke til kommentar

Altså, voksen-rettet eller ikke, jeg som 26-åring elsker den.:p Den appellerer til meg, og sikkert mange voksne også. Litt som den "nye" Turtles-serien fra 2003. Den var rettet mot ungdommer, men jeg elsket den da jeg kom over den for 4-5 år siden. Den talte til det nostalgiske i meg, samtidig som den mer "voksne" tematikken og de mer utviklede karakterene engasjerte mye mer enn den gamle 80-tallsserien gjør nå som jeg har blitt voksen.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...