Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok gå til anskaffelse av 32GB kort.

16GB blir sannsynligvis noe lite for mitt bruk.

 

Man bruker jo egentlig dobbelt så mye lagring nå enn man gjorde på forige generasjon (mtp dobbel bps)

 

Class 6 burde i teorien være godt nok, aner ikke men går ut ifra om man skal filme 720p med 120fps eller 2.8k, så krever det mer båndbredde, kanskje bare finne et Class 10 istedet, så er man på den sikre siden :)

 

"Forventet leveringsdato 05 Dec 2012" :w00t:

Lenke til kommentar

Må nok gå til anskaffelse av 32GB kort.

16GB blir sannsynligvis noe lite for mitt bruk.

 

Man bruker jo egentlig dobbelt så mye lagring nå enn man gjorde på forige generasjon (mtp dobbel bps)

 

Class 6 burde i teorien være godt nok, aner ikke men går ut ifra om man skal filme 720p med 120fps eller 2.8k, så krever det mer båndbredde, kanskje bare finne et Class 10 istedet, så er man på den sikre siden :)

 

"Forventet leveringsdato 05 Dec 2012" :w00t:

 

Kjører class 10 i Hero 2 som jeg har fra før, så det er nok det jeg kjøper til 3ern også.

Men hvilket merke og type kort? Sandisk har jo disse "ultra" og "extreme" kortene, men det koster jo fort litt monehs hvis man skal ha 32 gig..

 

 

Edit: kan admin eller trådstarter få døpt om tråden? Er vel ikke vits i å lage en ny Hero3 tråd?

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Kjører class 10 i Hero 2 som jeg har fra før, så det er nok det jeg kjøper til 3ern også.

Men hvilket merke og type kort? Sandisk har jo disse "ultra" og "extreme" kortene, men det koster jo fort litt monehs hvis man skal ha 32 gig..

Forskjellen er skrive\lese hastigheten. Noen har feks 30mb\s, mens andre kan ha 60 eller 90mb\s.

 

GoPro Hero 3 skriver mye mer data enn GoPro 2 (dobbelt så mye i vanlig og full HD), så da bør man ha ganske mye båndbredde på kortene.

 

16GB blir jo spist opp så fort mtp filstørrelsene, så tror det blir i det minste laget.. blir jo nesten som et 8gb kort med GoPro 2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...