Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

 

Det kommer selvsagt ann på minnebrikken du bruker. Gopro 3 bruker micro-sd, istedet for vanlig sd. Man kan få tak i micro-sd på 64 gb lagringskapasitet, er usikker på om man får mer enn det.

Har ikke sett mer enn dette i butikkene enda. Men SDXC kan gi lagring på opptil 2TB, så er et spørsmål om tid før dette blir synlig i hyllene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter et google-søk fann jeg dette:

 

Battery life is about on par with the Hero 2, which isn't fantastic. It was mostly depleted after an hour of shooting, which raises another point. The battery meter uses three bars to tell you how much juice you have left. Not nearly enough info. A percentage reader would be much better.

 

Håper kameraet bruker samme type batteri som hero2, så kan jeg bruke de to batteriene jeg har fra hero2´en min....

 

Nei, batteriet er annerledes. Dog virker battery bacpac og lcd bacpac fra Hero2..

 

Sjekk review her:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SCXHnk8_Svk

 

 

------------------------------

 

Hvilket minekort anbefaler dere til dette kameraet?

Gjerne 32gb.

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Merkelig.. Gutta på XXL sa til meg forrige uke at de ville ha Black Edition innen 3 til 4 uker.

 

Her antydes det også til at det er en batch på vei om ikke så alt for lenge: http://goprouser.fre...alia-t9861.html

 

Kan det være at Apple har solgt den første batchen og hevet leveringstiden på den neste? Det er jo lov å håpe.

 

Edit: Tror jeg ringer Apple i morgen og spør.

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Jeg snakket akkurat med en hos Apple. Og hun sa at hvis man bestilte da leveringstiden var 1-2 uker, så kunne man forvente å få den innen 1-2 uker. Den skal bli sendt fra Nederland, så jeg regner med at lageret i Nederland venter på kameraene fra USA?

Kan ikke se hvorfor de ellers har satt leveringstiden til 1-2 uker. Prøvde å spørre om det var to forskjellige partier, men hun kunne ikke svare på det.

 

Slik jeg forstod det, så er det slik at hvis man først fikk bestilt fra nettbutikken, så betyr det at de har varen og at den leveres til datoen man har fått.

 

Så det ser lyst ut, med mindre mine svenskkunnskaper gikk meg helt over hodet (hun snakket svorsk-ish).

 

Jeg skulle gjerne hatt det før jul. Drar til syden for å fly paraglider, så det hadde vært ypperlig om man kunne fått det innen da.

Lenke til kommentar

Aaaaaaah yeah! :w00t:

 

Hei,

Enligt den order informasjonen som jag har så ska din order skickas ut inom 1-2 uker. Den finns alltså tillgänglig för dig, dock ser jag att den inte längre finns tillgänglig på vår hemsida att beställa.

Skulle din produkt inte finnas tillgänglig, eller din order av någon anledning bli kansellerad, så skulle du ha/kommer bli meddelad av Apple angående detta.

Så som jag ser det nu i vårt system, så ska den skickas till dig med beräknad leverans första dagarna i december.

Lenke til kommentar

Henger meg på denne tråden da jeg også har bestilt på apple.no, men kan noen fortelle hva som er med i pakken når det gjelder fester og lading. Ser at det kun er usb lending med, og kan den da sentes inn i en usb lader til iphone osv ? Fint om noen kan har sett seg ut noen linker online som har exstra god pris på batterie og sugekopp holder slik som var med i bilsettet på hero 2.

 

Griffin95

 

Finner jo lit på nett, men ikke spesifik hva jeg må kjøpe av feste materiel for å feks kunne sette den på en bil

What's Included "motorsoport edition"

•HERO3: White Edition Camera

•197’/ 60m Waterproof Housing*

•Rechargeable Li-ion Battery

•QR Buckle

•1 Curved Adhesive Mount

•1 Flat Adhesive Mount

•Assorted Mounts and Hardware

•USB Charging Cable

Endret av griffin95
Lenke til kommentar

Når bestilte du? Hva står det på leveringsdato på Apple sine sider?

 

Jeg tror det er det du ser på dette bildet:

 

01_h3_black_included.jpg

 

For å montere den på en bil, så ville jeg kjøpt sugekoppfestet.

 

Bruk www.prisjakt.no for å søke etter fester. Drar du til en XXL forhandler tror jeg de skaffer det meste av fester, og de skal jo "alltid være billigst".

 

 

Edit:

Sugekopp: http://www.fotovideo...sguide_prisjakt

 

Jeg tror du forsåvidt kan bruke sugekoppfeste til et vanlig kamera, men da mener jeg du trenger denne:

http://www.fotovideo...0000136373.aspx

 

Litt usikker på den siste der. Men jeg har sett noen sugekoppfester som ser bedre ut enn GoPro sin.

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Hei jeg bestilte ikke før i går og fikk denne beskjeden:

Behandler varer Sendes ut: 2 - 3 Weeks Leveres 12 Dec, 2012 - 18 Dec, 2012

Så jeg ser den vel ikke til jul allikevel, men hoppet på siden prisen var akesptabel satt ned, men enn må jo legge til fester og da nærmer enn seg 4490,- som er pris for total sett surf/car/etc.

 

Sugekopp feste vil jeg ha orginal som jeg vet er testet opp til en vis hastighet siden planen er å ha det med seg på bilbane kjøring.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra Apple:

The demand for the product you ordered has been higher than anticipated. We are shipping as quickly as possible, but cannot meet the dispatch date we previously estimated for you. We now expect to dispatch your order by 20.12.2012.

We estimate that it will be delivered to your shipping address on or before 02.01.2013.

 

 

Bestilte 8. november.

 

 

FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...