Gå til innhold

Erfaringer av hardet.no og gratise gaver


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte noen usb smykker og noe iPone stæsh ... men var overasket når det kom i posten ... de hadde lagt med masse rart i samme forsendelsen som jeg ikke hadde bestilt ... slik som kabelsamler og en karamell ...

 

Jeg liker nettbutikker som gjør slikt for kundene sine

 

Jeg husker jeg bestilte mye hos microplex.no og fikk bestandig noe extra i pakken..

 

Noen som vet andre som gjør slikt ??

 

Kalle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok hvis det og jobbe i Staten er reklame så er det vertfall ikke lønna noe å skryte av .. men jeg er IT Ansvarlig og bestiller ofte varer som ansatte har fått godkjennig av å bestille. Da er det jeg som åpner pakka og få noe extra er litt morro ... tengte jeg skulle bare dele mine funn. hmmm kan jo være dette er i gråsonen og må betale skatt for karamell som ikke er raportert .... lol

Lenke til kommentar

Høres ihvertfall usannsynlig ut at kjøpene derfra ville blitt godkjent siden om du er innenfor det statlige/offentlige garantert har en rammeavtale for it-utstyr som minnepenner ville brutt ganske kraftig.

Evnt ved neste revisjon vanker det en skriftlig advarsel for noen....

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Ja hvorfor skal usb minnepenn se kjedelig ut. Desuten kjøpte jeg med klokke slik at den kan brukes rundt halsen. Siden det ikke er lov til å bruke armbåndsur på jobb pga sterile forhold.

Du kan få 4gb no-brand minnepenn til 159 som ser ut som en patron, eller standard "kjedelig" 32gb Kingston minnepenn.

Altså, 8 ganger så mye lagringskapasitet, antagelig både raskere og mer holdbar for samme pris(faktisk en 10`er billigere)

 

Så der har du jo en ganske god grunn til du burde velge de kjedelige, de kjedelige er bedre og betydelig større.

Lenke til kommentar

Aldri sett en rammeavtale som tar hensyn til hvor pengene kommer fra, det er evt. en særdeles dårlig rammeavtale for leverandøren.

Tråden her får meg til å lure på om TS bestiller "unødvendige" ting fra steder som sender med ekstra ting fordi ekstra ting går gratis rett i egen lomme :hmm:

Nye steder å bestille fra = andre ting...

Lenke til kommentar

Evnt det åpenbare forsøket på egenreklame som tråden er...

 

Vi kan ikke tolke all positiv omtale av små nettbutikker som reklame. Det finnes faktisk personer som registrerer seg på ulike nettsider kun for å skryte av god behandling, og med mindre vi har håndfaste bevis eller svært sterk mistanke kan vi ikke gjøre annet enn å la tvilen komme de til gode.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...