Gå til innhold

le Tour de France 2013 - i 100!

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk ikke det skjer noe mer i dag.

Veldig typisk at når man bare sitter og venter på angrep så skjer det ingen ting.

Skrevet

Jeg så ikke når han ble dratt ifra, men etter hva jeg har forstått så ble han rett og slett frakjørt. Saxo og Movistar har satt ett høyt trykk på Sky laget, så Froome har vært alene den tiden jeg har sett på

Skrevet

Var noen tekniske problemer innblandet også. Mulig Sky sendte ned mange for å kjøre opp Kennaugh som forsvant utenfor kanten av veibanen og nedi buskaset, også satte spanjakkene opp tempoet og kjørte bort hele Sky. Aner rett og slett ikke. Blir interessant å høre intervjuet til Porte/Brailsford/Froome etter etappen.

Skrevet

Bra dag. Har Kwiat, OPQS, Rolland og Clarke på Tour-manager. Vurderte å bytte inn Voeckler og Porte, men gjorde ikke det. Alt i alt greit. Helt bra var det ikke med vannbærerne og TvG, men Froome og Conta henter vel småjuggel på etappeplasseringen og et par klatrepoeng.

Skrevet

Når Quintana begynte å rykke på siste fjell fikk han null hjelp. Froome måtte ut av komfortsonen hver gang. Tenk om Contador, Kreuz og Valverde hadde hjulpet til og gått om hverandre. Froome i konstant svaremodus = sprekk etter kort tid. Faen meg for jævlig at Quintana må kjøre på lag med disse wheelsuckerne.

Skrevet

De skulle satt igang Quintana 70km tidigere. Froome burde takke Movistar for hvis han vinner TdF i år så er det takket være de. Conta var muligens litt kokt så Saxo kunne ikke gå, men dette er en gedigen tabbe fra Movistar.

Skrevet

Quintana skulle liksom gått solo 70km fra mål? Nei, de burde støtet stykkvis opp siste stigning og latt Froome tette lukene på egenhånd. Var dessverre bare Quintana som forsto/hadde krefter til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...