Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Tusen takk, skal prøve den ut nå.

Må bare spørre, hva er det som er så artig med å "jukse" i spillet?

Er det ikke litt av opplevelsen at det skal gå litt tregt i førsten for så bygge seg opp.

men, det er jo opp til vær enkelt:) det er jo et singleplayer spill så du ødlegger ikke for andre i det minste. Er bare dritt lei av folk som bruker cheat i MP spill:(

 

Har selv tre trekkvogner nå hvor jeg kjører en av de og skal snart kjøpe meg den fjerde:) Må bare komme opp til level 10 først, så jeg kan handle meg en sprekere trekkvogn:) er på level 9 nå.

Ser at mine to sjåfører begynner å tjene noe bedre på jobbene, Nå tjener de alt fra 1000 til max 2500 euro. Vil disse bare tjene mer og mer?

Har vel rundt 120000euro på bok nå.

 

Hvilke erfaringer er det best å bygge opp først slik at man tjener mest mulig på jobbene?

 

Ellers synnes jeg dette spillet blir bare artigere og artigere:)

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

tja det enkleste er vel sånn sett å starte opp med en valiant trekkvogn, som såpass sterk at den i utgangspunktet ikke trenger noen motor oppgradering. selv putter jeg "skillpoint" jevnt fordelt mellom langdistanse, godt betalt og adr. utfører nå jobber som gir 40k+

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

nei, eneste forskjellen med oppgradert motor er hvor fort man kommer opp til speedlimiten ;) langtransport, gjerne krydra med litt ekstra som verdifull last eller adr gir gode penger.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes noen gode "maps" som er vært å ta med seg?

Venter selv på skadinavia mappen, men den tar nok litt tid før den er ferdig.

Har sett at den er en mod for russia map, er den noe tess? Hvis man laster ned mappen over russland får man både europa og russland da? eller bare Russland...

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Må bare spørre, hva er det som er så artig med å "jukse" i spillet?

Er det ikke litt av opplevelsen at det skal gå litt tregt i førsten for så bygge seg opp.

men, det er jo opp til vær enkelt:) det er jo et singleplayer spill så du ødlegger ikke for andre i det minste. Er bare dritt lei av folk som bruker cheat i MP spill:(

 

Har selv tre trekkvogner nå hvor jeg kjører en av de og skal snart kjøpe meg den fjerde:) Må bare komme opp til level 10 først, så jeg kan handle meg en sprekere trekkvogn:) er på level 9 nå.

Ser at mine to sjåfører begynner å tjene noe bedre på jobbene, Nå tjener de alt fra 1000 til max 2500 euro. Vil disse bare tjene mer og mer?

Har vel rundt 120000euro på bok nå.

 

Hvilke erfaringer er det best å bygge opp først slik at man tjener mest mulig på jobbene?

 

Ellers synnes jeg dette spillet blir bare artigere og artigere:)

Okey

Lenke til kommentar

Nei, det er langt i fra en realistisk kopi av Europas veier. Veiene er laget for at du skal kjenne igjen/få følelsen av at du kjører i det landet du er i.

Det kommer neppe noen offisiell utgivelse av de nordiske kartene, men jeg vet om flere som driver å lage en uoffisiell tilleggspakke. En av de finner du på ets2-mods.com

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes noen gode "maps" som er vært å ta med seg?

Venter selv på skadinavia mappen, men den tar nok litt tid før den er ferdig.

Har sett at den er en mod for russia map, er den noe tess? Hvis man laster ned mappen over russland får man både europa og russland da? eller bare Russland...

Noen som har noen anbefalinger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...