Gå til innhold

Den lille American / Euro Truck Simulator 2-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du girer manuelt, setter du giret i R, og rygger med gassen. Derretter bremseknappen for å bremse. Evt kan du fjerne ryggeknappen fra s

 

jeg kjører bare men manuelt.. og S er brems/rygge

 

kjører sjelden men automat for jeg har funnet en måte å spare bensin på

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

å rygge en semi er som å rygge en vanlig henger på bilen, er bare litt lenger :) rygger bestandig etter speilene, får jo ikke sett vogntoget fra utsiden når man rygger i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

I et/en vogntog/semi har du vel som regel et kamera bak på hengeren også da, det har du ikke her.

 

det er mer vanlig på en ordinær lastebil, har ikke hørt om ryggekamera på semi eller vogntog før, jeg har hvertfall aldri hvert borti det, så det er fremdeles speiler som gjelder. men det kan bli verre, disse kjører rundt i australia, og jeg må ærlig innrømme jeg hadde hatt litt problemer :ph34r:

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

det er mer vanlig på en ordinær lastebil, har ikke hørt om ryggekamera på semi eller vogntog før, jeg har hvertfall aldri hvert borti det, så det er fremdeles speiler som gjelder. men det kan bli verre, disse kjører rundt i australia, og jeg må ærlig innrømme jeg hadde hatt litt problemer :ph34r:

 

Nå kjører ikke jeg lastebil, men broderen gjør det.

Nå skal jeg ikke si 100%, men jeg mener at han har ryggekamera bak på semien sin...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...