Gå til innhold

Tilbud på D7000-hus, følger det med batteri etc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte kjøpe D7000 til den prisen selv om jeg egentlig ikke har råd. Nå må jeg bare finne meg et relativt billig og bra objektiv. Skal kjøpe 3-4 forskjellige i tiden fremover, men hva bør jeg begynne med?

 

edit: Nikon AF-S DX Nikkor 35 mm f/1.8G er det jeg vurderer sterkest akkurat nå.

Endret av fjodd
Lenke til kommentar

Dessuten er det en haug med fantastiske kameraer på bruktmarkedet, til en billig penge. Har anbefalt tidligere, og gjør det gjerne igjen: Nikon D300 om du ikke bryr deg om video, D300S om du vil filme.

 

d7000 er nå vel bedre en de.

Aha! har ikke sett så mye fra JP denne uken da?

 

"trikse" er bare ringe dem eller mail, si hva pris du får hos konkurrenter så matcher dem det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aha! har ikke sett så mye fra JP denne uken da?

Vi har holdt oss litt tilbake siden vi jobber med to store prosjekter, åpning av en helt nytt webbplattform (beta versjon blir lansert førstkommende fredag) og nytt flaggskip store på Oslo Bogstadveien. Vi tenkte at det var bedre å fokusere på disse to events i November og vise fram disse forendringer isteden for å "lokke" folk til "gamle" steder....så ingen "kniving" for denne gang :-)

 

Stephan

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dessuten er det en haug med fantastiske kameraer på bruktmarkedet, til en billig penge. Har anbefalt tidligere, og gjør det gjerne igjen: Nikon D300 om du ikke bryr deg om video, D300S om du vil filme.

 

d7000 er nå vel bedre en de.

 

Definer "bedre".

D7000 er bedre på noen områder, D300S på andre. Det kommer helt an på hva som teller mest, og hva man må betale for huset.

Det er en del brukte D7000 også på markedet, tildels til en temmelig god pris.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt et kamera verdt prisen på 6400? :-)

 

Når sant skal sies så har jeg skaffet meg en sponsor (aka. foreldre, jeg er da tross alt student...) som betaler mellomlegget til tilbudsprisen siden jeg var for treg med å bestille. :D

Nei..

Jeg solgte mitt og det var i perfekt stand en dag før tilbudet til 4800,-

 

Kommer nok et godt tilbud rundt nov evnt finner du nok et til under 5000 på bruktmarkedet denne uka.

 

Husk 3 ting, kjøp lyssterk objektiv og en flash, flash samt lære seg basic der vil gjøre bildene din veldig bra, og ikke minst kom deg i A-apature priority modus asap :)

Lenke til kommentar

Aha! har ikke sett så mye fra JP denne uken da?

Vi har holdt oss litt tilbake siden vi jobber med to store prosjekter, åpning av en helt nytt webbplattform (beta versjon blir lansert førstkommende fredag) og nytt flaggskip store på Oslo Bogstadveien. Vi tenkte at det var bedre å fokusere på disse to events i November og vise fram disse forendringer isteden for å "lokke" folk til "gamle" steder....så ingen "kniving" for denne gang :-)

 

Stephan

 

Bogstadveien, får da håpe på nye ansatte også da :p JP har ikke særlig kompetente ansatte iforhold til eks Interfoto og fotovideo, og jeg har kjøpt alt mitt hos JP i ca 5år så prater utifra erfaring..

Lenke til kommentar

Jeg er uenig med DaniNichi, og vil si at D7000 nytt er verdt 6400,- Det er ikke mange andre speilrelekser i samme prisklasse som gir deg like mye.

selvsagt er det "verdt" 6400, men hvorfor skal man betale det når bruktmarkedet tilsier en langt lavere pris ?

Så et nesten ubrukt til 5000 forrige uke, brukt 1uke..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

selvsagt er det "verdt" 6400, men hvorfor skal man betale det når bruktmarkedet tilsier en langt lavere pris ?

Så et nesten ubrukt til 5000 forrige uke, brukt 1uke..

Jeg tror vi snakker forbi hverandre nå. Jeg sikter til butikkpris; ikke brukt. Det er en del av oss som er villig til å betale det lille ekstra ved å kjøpe nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

selvsagt er det "verdt" 6400, men hvorfor skal man betale det når bruktmarkedet tilsier en langt lavere pris ?

Så et nesten ubrukt til 5000 forrige uke, brukt 1uke..

Jeg tror vi snakker forbi hverandre nå. Jeg sikter til butikkpris; ikke brukt. Det er en del av oss som er villig til å betale det lille ekstra ved å kjøpe nytt.

selvsagt da er vi enige, er verdt prisen nytt..Kjøpte selv når det kom ut til 10k og angret ikke et sekund..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...