Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har sendt ut i hele natt, har det ikke kommet noen min vei. Usikker på om jeg har lyst på en nøkkel eller om det er best å vente til release. :hmm:

Skrevet

Håper de lærer av problemene de har med serveren i dag og har nok kapasitet på launch dagen, vil ikke oppleve en Error37 situasjon igjen. Ender opp bakerst i køen hele tiden nå :/

Skrevet (endret)

Hopper stadig bakover jeg også. Når 10 sekunder, så hopper jeg bakover til 3-4 minutter. En smule irriterende.

Mens vi venter på å få spille, noen som vet om programvare for å pakke ut .package filene? Skulle likt å ha musikken!

Endret av OlaHaldor
Skrevet

Herlig, maskinen min har begynt å skape seg. Hele greien fryser i ca 1 min. Akkurat Lyden står og hakker, internetttilkoblingen forsvinner, og man kan ikke gjøre noe (til og meg ikke ctrl + alt + delete). Maskinen våkner plutselig til live igjen, men når det skjer så ryker internett-tilkoblingen -> blir tvunget til å quite spillet :(

Skrevet

Jeg gir vekk en nøkkel hvis noen skulle trenge

Tar gjerne imot en nøkkel! Selvdestruktiv oppførsel med tanke på semesteroppgaven jeg burde skrevet denne helgen, men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...