Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å oppdatere førsteposten. Forslag til hvilke info som bør være med?

Tenker foreløbig:

Planlagt gamer.no region

Release-dato

strategy video 1 & 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer egentlig om folk spiller sammen i region og byene ekspirerer etter 60 minutter? :O Hvis man må inviteres om igjen så blir jo det kjedelig fort :)

Så man kan laste ned beta samme kveld det begynner? Latterlig. Men da blir hvertfal strømmen av spillere litt mer en gradvis kurve.

Skrevet

Litt skuffet over at Mac-utgaven sannsynligvis ikke kommer 5.mars. Spurte Ocean Quigley (på Twitter) om de forventer å lansere Mac-utgaven i Mars måned og da sa han "Sorry, we're still working on it, and haven't finalized the ship date yet".

Skrevet

Hvordan andre praktiserer det er deres sak. Maxis og EA sin EULA og NDA spesifiserer at du er pliktig å rapportere bugs, samt å ikke prate, diskutere eller dele bilder/video.

Skrevet

Noen som vet om noen greie steder å få tak i beta nøkkel? Nvidia sin er grei, der går det 1000 nøkler av gangen. Det der twitter-greiene orker jeg ikke, umulig å få tak i de uansett.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

takk for infoen, da var beta tilgang skaffet :grin:

Skrevet

Bare sånn for syns skyld... hvor mange er det som egentlig kunne være interesserte i å bygge en region sammen? Tenker nå på release-versjonen, og ikke beta da ikke alle er i beta og det kun er én time av gangen å spille der så er det ikke noe vits å kaste bort det på multiplay :p

Skrevet

Jeg forstod det sånn at det er per konto. Forstod jeg det riktig kan du selv velge om du har f.eks. sju private regioner, en åpen, deltar i en annens region og en siste som sandbox.

Jeg er gjerne med i en region.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...