Gå til innhold

Kjøpe iPad eller et annet nettbrett?


klomp1

Anbefalte innlegg

Hei

 

Dama har bursdag om ikke sålenge, og hun ønsker seg selvfølgelig iPad. Jeg er ikke spesielt fan av Apple, så jeg vurderer å kjøpe et annet nettbrett til henne, så hun får se at de er minst like bra :)

 

Eneste problemet er at jeg har aldri hatt ett nettbrett selv, og aner ikke hvilke som er bra..

 

Disse står jeg mellom sålangt:

http://www.amobil.no/artikler/den-nye-ipad-en/107789

vs

http://www.amobil.no/artikler/samsung-galaxy-tab-7-7/106839

 

Hun har ikke iPhone eller andre Apple produkter fra før, så argumentene hennes for iPad er tynne.. Men hun må jo selvfølgelig få det hun ønsker seg, om ikke konkurrentene har noe som er bedre :)

 

Takker for alle tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg var sjølv veldig usikker når eg skulle kjøpe nettbrett for første gang. Eg gjekk for Ipad 3 selv om er veldig i mot apple og alt dei lager. Hoved grunnen til at eg valgte den og ikkje gjekk for nokon andre var at det skulle brues til å tegne på og da ønsker eg ikkje å sjå plikselene.

 

Tipset mitt er å sjå på kva den skal brukes til og velge ut i fra det.

Lenke til kommentar

iPad er enkel i bruk, rask og stabil. Ikke noe must å ha flere iDingser, men dersom man skulle velge det, får man muligheter som FaceTime. Prismessig får du iPad 2 med 16 GB fra 2790, men om noen uker kommer iPad mini, som blir ca halv pris (ifølge ryktene) enn iPad 3. App-utvalget er veldig bra.

 

Om noen uker kommer Win8-brettene, men det vil ta noe tid før utvalget av apps gjør at den blir interessant.

 

Prøv gjerne flere typer nettbrett og se hva du liker best. Ikke kjøp de billige, de har dårlig skjerm og lav ytelse.

Lenke til kommentar

Vel, om dama ønsker seg en iPad, hvorfor ikke bare kjøpe det til henne? Dette er bare et tips at du burde kjøpe det dama di ønsker ;)

 

iPad er lettere å sette seg inni enn Android tablet, Det argumentet mener jeg borte da Android nettbrett har blitt mye enklere enn før,.

 

Om du ikke ønsker å gå i den retningen så kan jeg også anbefaler deg Samsung Galaxy Note 10.1,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste du kan være 100% sikker på er at ikke lenge etter at du har kjøpt nettbrett, uansett hva du kjøper, så kommer det nye nettbrett som er enda bedre..... I tillegg detter det du har kjøpt i pris.... :)

 

Personlig har jeg sittet på gjerdet og avventet litt på nettbrett-fronten, men aldri har jeg vært nærmere å kjøpe enn nå, når Galaxy Note 10.1 er sluppet..... Det er rett og slett lekkert, og får jo også svært god omtale. Men er litt skuffet over at de ikke har bedre oppløsning på skjermen.

Lenke til kommentar

When woman says jump, you ask how high!;)

 

Vurderer å kjøpe en ipad mini til samboeren når den kommer, selv skal jeg ha surface! Da har hun iphone og ipad, og jeg har lumia 920 og surface! Genialt, så slipper vi å krangle om tabletten!:)

 

Når kommer ipad mini forresten?

Endret av AvIOn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøp iPad, det er det hun ønsker seg. iOS greier uansett alle å sette seg kjappt inn i. iPad fungerer også mye mer smooth enn de fleste andre android brett, og er dønn stabilt. Til nettbruk er iPad helt suverent.

 

Som jeg skulle sagt det selv.

 

Vil tro dama di blir mer fornøyd med det hun ønsker seg enn alternativet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...