Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det flere enn meg som har veldig dårlige sex erfaring?

Jeg hadde sex for 2 uker siden, og hun som jeg var med hadde sagt til flere at jeg hadde veldig liten penis.

Er det lov til å linke et bilde av penisstørrelse her sånn at dere kan se og bedømme selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig sliter jeg veldig fysisk med dette nå, alt jeg tenker er at jeg er lite utstyrt...

Tenkte på dette forrige helg da jeg var med en annen, så klarte ikke å få den opp da..

Forresten så er jeg 19 år

Skrevet

Problemet med at du ikke fikk den opp var nok nettopp fordi du tenkte for mye på det..

Slutt å tenk på størrelsen. Den blir ikke større av den grunn.

Dersom det er noe trøst kan jeg nevne at den ikke trenger å være enorm for å gjøre det den skal gjøre heller.

Skrevet

Får nesten påpeke at jeg ikke har eller vil ha erfaring på området, men det høres ut som en flott pikk..

Forresten.. For en møkkakjerring!

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke å være mistroisk, men syns det er litt rart at du skal ha komplekser rundt den påla der. På en annen side kan ord selvfølgelig såre.

Men sånn seriøst: Dama misliker deg tydeligvis, og det er ingen vits i å bry seg så mye.

Skrevet

komplekser får man får ingenting.

det som var ille var at hun sa til alle vennene sine at jeg var "lite" utstyrt, og dette har jeg blitt påvirket av.

Realzi, dette er ingen reklame eller noe, det er bare et bilde av utstyret!

Skrevet

Bruker du greia di bra skal du se det blir satt ut noen fine "motrykter" rimelig kjapt :)

Det beste hadde jo vært å få pult en av venninnene hennes..

• Liker 2
Skrevet

Er det lov til å linke et bilde av penisstørrelse her sånn at dere kan se og bedømme selv?

Ikke i erigert tilstand og uansett ikke klikkbar lenke. Derfor forsvant et innlegg.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...